خودروی الکتریکی شیائومی SU7 Ultra بین ژانویه تا مارس عرضه می شود

شیائومی با SU7 جهان را شگفت‌زده کرد، اولین خودروی الکتریکی (و اولین خودروی تاریخ) خود، که همچنان از انتظارات فروش فراتر رفته و شرکت را مجبور می‌کند تا اهداف فروش خود را افزایش دهد. و سپس، شیائومی ماه گذشته بار دیگر جهان را با طرح اولیه/مفهوم هایپرکار SU7 Ultra با قدرت 1548 اسب بخار شگفت زده کرد.

چند روز پس از رونمایی از SU7 Ultra، شیائومی بمب دیگری را پرتاب کرد: SU7 Ultra به عنوان یک مدل تولید قانونی جاده ای، در نیمه اول سال آینده عرضه می شود. امروز، لی جون، مدیرعامل شیائومی، جدول زمانی عرضه را محدودتر کرده است. به نظر می رسد که مدل تولیدی SU7 Ultra در واقع در سه ماهه اول سال 2025 عرضه می شود، بنابراین بین ژانویه و مارس.

لی گفت که SU7 Ultra با «حالت مبتدی» به دست مشتریان می‌رسد، که صاحبان جدید را ملزم می‌کند تا یک نوع آزمایش گام به گام را برای باز کردن عملکرد کامل خودرو انجام دهند. فرض ما این است که به عنوان یک اقدام احتیاطی ایمنی به منظور محافظت از مشتریان مشتاق اما بی‌تجربه از خودشان انجام می‌شود.

ماشین شوخی نیست این خودرو 1548 اسب بخار قدرت دارد و شتاب 0 تا 100 کیلومتر در ساعت 1.97 ثانیه، 0 تا 200 کیلومتر در ساعت در 5.96 ثانیه و حداکثر سرعت آن بیش از 350 کیلومتر در ساعت است.

مدل تولیدی دارای ساختار شاسی، همان سه موتور و بسته باتری مشابه نمونه اولیه خواهد بود. به گفته لی “کمی گران” خواهد بود، اما نه خیلی زیاد. با توجه به مقرون به صرفه بودن SU7 برای آنچه شما می گیرید، این واقعاً بسیار هیجان انگیز به نظر می رسد.

منبع arenaev
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.