ویژگی جدید اینستاگرام به شما امکان می‌دهد آهنگی را در پروفایل اضافه کنید

اینستاگرام قابلیت جدیدی را معرفی کرده است که هدف آن افزایش سفارشی سازی پروفایل های کاربران است. این ویژگی «آهنگ پروفایل» نام دارد.

همانطور که از نام آن پیداست، به کاربران این امکان را می دهد تا آهنگ خاصی را به پروفایل خود اضافه کنند که به بهترین وجه حال و هوای آنها یا سایر ترجیحات را توصیف می کند. پلتفرم رسانه های اجتماعی دارای یک لیست جامع از آهنگ های دارای مجوز است که می توان آنها را اضافه کرد. برای اولین بار، اینستاگرام با خواننده و بازیگر آمریکایی سابرینا کارپنتر همکاری کرده است.

افزودن آهنگ به پروفایل اینستاگرام

هندل رسمی اینستاگرام در پستی در X (توئیتر سابق) ویژگی آهنگ پروفایل را اعلام کرد. در زیر بیو کاربر نمایش داده خواهد شد. طبق گفته اینستاگرام، آهنگ صوتی به صورت خودکار پخش نمی شود، اما می توان آن را با ضربه زدن روی نماد موسیقی پخش کرد. با این حال، انجام این کار فقط پخش 30 ثانیه ای را فعال می کند.

پلتفرم رسانه اجتماعی با سابرینا کارپنتر برای عرضه این ویژگی همکاری می کند. فهرست آهنگ‌ها شامل تیزر کوتاهی از آهنگ «طعم» او از آلبومی است که قرار است روز جمعه منتشر شود.

این آهنگ طبق اینستاگرام تا زمانی که تصمیم به تغییر آن بگیرد در پروفایل کاربر نمایش داده می شود. ویژگی آهنگ پروفایل در تمام حساب های مصرف کننده و سازنده موجود است. برای تنظیم آن:

  • «ویرایش نمایه» را از تب نمایه خود انتخاب کنید، سپس روی «افزودن موسیقی به نمایه خود» ضربه بزنید.
  • آهنگ مورد علاقه خود را جستجو کنید.
  • آهنگی را که می خواهید استفاده کنید انتخاب کنید و مدت کلیپ را برای نمایه خود انتخاب کنید.
  • شما می توانید 30 ثانیه از آهنگ را انتخاب کنید.

سایر ویژگی های جدید اینستاگرام

این ویژگی جدید بر اساس چندین ویژگی مرتبط با رسانه است که توسط اینستاگرام در ماه‌های اخیر عرضه شده است.

در ماه جولای، پلتفرم رسانه‌های اجتماعی یک ویژگی آهنگ‌های صوتی چندگانه را اعلام کرد که در آن کاربران می‌توانند حداکثر ۲۰ آهنگ را به یک حلقه اینستاگرام اضافه کنند. آنها همچنین می توانند صدا را با متن تراز کنند و حلقه را با برچسب ها، کلیپ ها و موارد دیگر ویرایش کنند. این برنامه می‌تواند افکت محو شدن را با گزینه‌ای برای همپوشانی کلیپ‌های صوتی نیز ایجاد کند.

ترکیب جدید ایجاد شده با نسبت دادن به سازنده ذخیره می شود. نه تنها خود سازندگان، بلکه دیگران نیز می توانند از آهنگ ترکیبی استفاده کنند.

منبع gadgets360
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.