واتساپ به شما امکان می‌دهد چت‌های خود را با مضامین مختلف شخصی‌سازی کنید

طبق گزارش‌ها، واتساپ در حال کار بر روی یک ویژگی جدید جالب است که به شما امکان می‌دهد با انتخاب تم برای چت، شخصی‌سازی را به سطح بعدی ارتقا دهید.

تصور کنید که بتوانید برای هر یک از مکالمات خود ظاهر و احساس منحصر به فردی ایجاد کنید – چه با یک دوست نزدیک یا یک همکار کاری. این ویژگی آینده که انتظار می‌رود در به‌روزرسانی آینده منتشر شود، احتمالاً به صفحه اطلاعات چت اضافه می‌شود، جایی که می‌توانید به راحتی رنگ‌های پیام و پس‌زمینه را متناسب با سبک خود تغییر دهید.

چیزی که در مورد ویژگی بالقوه تم چت عالی است این است که این فقط یک رویکرد یکسان نیست. WABetaInfo گزارش داد که می توانید یک موضوع را به یک چت خاص و دیگری را به یک مکالمه متفاوت اختصاص دهید. بنابراین، هر چت می تواند حال و هوای خاص خود را داشته باشد، مستقل از تنظیمات کلی که برای بقیه برنامه اعمال کرده اید. تم هایی که انتخاب می کنید تنظیمات پیش فرض را لغو می کند و به هر مکالمه فضای منحصر به فرد خود را می دهد.

علاوه بر این گزینه‌های سفارشی‌سازی، انتظار می‌رود واتساپ مجموعه‌ای از تم‌های از پیش تعیین شده را نیز ارائه دهد، بنابراین می‌توانید پیش‌نمایش رنگ پیام را هنگام اعمال بر روی چت قبل از نهایی کردن انتخاب خود مشاهده کنید.

طبق این گزارش، احتمالاً 10 تم پیش‌فرض برای انتخاب خواهید داشت و انتخاب مناسب‌ترین تم برای هر چت به سادگی پیمایش در صفحه تم‌ها به صورت افقی است.

نکته ای که باید به آن توجه داشت این است که انتظار می رود انتخاب موضوع برای هر چت خصوصی بماند. بنابراین، فقط شما طرحی را که انتخاب کرده‌اید می‌بینید، که سبک شخصی و ترجیحات شما را دقیقاً شخصی نگه می‌دارد.

انتظار می رود این ویژگی جدید مدیریت و تمایز بین مکالمات مختلف را آسان تر کند. با تطبیق تم ها با زمینه یا لحن هر چت، نه تنها تجربه پیام رسانی خود را افزایش می دهید، بلکه راهی سریع و آسان برای شناسایی مخاطبین مهم یا مکرر ایجاد می کنید.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.