مایکروسافت کنسول های تمام دیجیتال Xbox Series XS را در ماه اکتبر عرضه می کند

مایکروسافت اوایل این ماه از کنسول های سری Xbox S/X خود رونمایی کرد. در حال حاضر، این شرکت تاریخ عرضه سه نسخه جدید کنسول Xbox Series S/X را اعلام کرده است. این شرکت از این کنسول های بازی جدید در تاریخ 15 اکتبر و 29 اکتبر برای سایر بازارها رونمایی خواهد کرد.

Xbox Series S 1TB، Xbox Series X تمام دیجیتال 1TB و Xbox Series X نسخه ویژه 2TB وجود خواهد داشت. اما این ممکن است بهترین خبر برای ما هندی ها نباشد زیرا مایکروسافت قصد ندارد کنسول ها را در هند رونمایی کند. همین الان کنسول های جدید ایکس باکس در تمام مناطقی که در حال حاضر سخت افزار ایکس باکس پشتیبانی می شود، عرضه خواهند شد.

با این حال، چندین بازار کلیدی، از جمله هند، آرژانتین، برزیل، شیلی، اسرائیل، کره، عربستان سعودی، سنگاپور، آفریقای جنوبی، ترکیه و امارات در این نسخه اولیه گنجانده نشده است. مایکروسافت در یک پست Xbox Wire این موضوع را تایید کرد. با این حال، هیچ برنامه ای برای معرفی این مدل ها در این مناطق مستثنی شده فاش نکرد.

قیمت و در دسترس بودن سری جدید Xbox X و S

پیش‌سفارش‌های هر سه نسخه اکنون در وب‌سایت رسمی ایکس‌باکس باز است. سه نسخه جدید کنسول به شرح زیر است:

1 ترابایت Xbox Series S: در رنگ کلاسیک Robot White عرضه می شود و قیمت آن 349.99 دلار / 349.99 یورو ERP است. با این کار، گزینه های ذخیره سازی ارتقا یافته را دریافت می کنید.

1 ترابایت Xbox Series X (همه دیجیتال): این نسخه مقرون به صرفه تر و بدون دیسک از Xbox Series X است. برای کاربرانی که ترجیح می دهند بازی ها را به صورت دیجیتال خریداری کنند ایده آل است. قیمت آن 449.99 دلار / 499.99 یورو ERP است.

نسخه ویژه 2 ترابایت Xbox Series X Galaxy Black: این نسخه ممتازتر است و دارای فضای ذخیره سازی 2 ترابایتی افزایش یافته است. شما یک رنگ جدید Galaxy Black با این رنگ همراه با یک کنترلر بی سیم Xbox مطابق با آن دریافت می کنید. قیمت آن 599.99 دلار / 649.99 یورو ERP است.

در کنار این، مایکروسافت از برخی دستگاه‌های دسترسی ایکس‌باکس، از جمله Xbox Adaptive Joystick، کنترلر Proteus ByoWave و کنترلر بی‌سیم 8BitDo’s Lite SE 2.4G نیز رونمایی کرد.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.