تاریخ عرضه سری تلویزیون های QLED شیائومی X پرو مشخص شد

سری تلویزیون های هوشمند Xiaomi X Pro QLED به زودی  رونمایی می شود. این مجموعه شامل تلویزیون هایی با نمایشگر حداکثر 65 اینچی خواهد بود.

این شرکت تاریخ عرضه سری تلویزیون های هوشمند را اعلام کرده است. طراحی و ویژگی های کلیدی تلویزیون هوشمند نیز فاش شده است. همانطور که از نام آن پیداست، تلویزیون ها به پنل های QLED مجهز خواهند شد. خط تولید تلویزیون های هوشمند نیز با طراحی تمام صفحه با حاشیه های بسیار باریک تایید شده است.

طبق یک میکروسایت هندی شیائومی، سری تلویزیون های هوشمند Xiaomi X Pro QLED 2024 در تاریخ 27 آگوست در هند عرضه می شود. این مجموعه شامل تلویزیون هایی با سه اندازه نمایشگر 43 اینچی، 55 اینچی و 65 اینچی خواهد بود.

ویژگی های سری تلویزیون های QLED شیائومی X Pro

تلویزیون های هوشمند Xiaomi X Pro QLED به نمایشگرهای QLED تا 65 اینچی با وضوح 4K مجهز خواهند شد. این دستگاه دارای ویژگی MagiQ است که ادعا می شود تجربه رنگی پر جنب و جوش را به بینندگان ارائه می دهد. به گفته میکروسایت، تلویزیون‌ها با طراحی تمام صفحه با حاشیه‌های بسیار باریک و روکش فلزی عرضه خواهند شد.

همچنین ادعا شده است که مجموعه تلویزیونی هوشمند آینده یک تجربه صوتی سینمایی را به کاربران ارائه می دهد. تلویزیون‌های QLED Xiaomi X Pro 2024 روی Google TV با رابط PatchWall اجرا می‌شوند. این تلویزیون ها از حافظه داخلی 32 گیگابایتی نیز پشتیبانی خواهند کرد.

شایان ذکر است، سری 2023 تلویزیون های هوشمند Xiaomi X Pro در آوریل سال گذشته در هند عرضه شد. این مجموعه شامل انواع صفحه نمایش 40 اینچی، 50 اینچی و 55 اینچی با صفحه نمایش 4K HDR است.

منبع gadgets360
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.