شیائومی تأیید کرد تلویزیون می تی وی ۵ ایکس در ۴ شهریور در هند معرفی می شود

شیائومی تأیید کرد که در رویداد «می اسمارت لیوینگ ۲۰۲۲ هند»، از نسل جدید تلویزیون خود تحت عنوان می تی وی ۵ ایکس رونمایی می‌کند. این تلویزیون با رابط کاربری جدید Patchwall، صدای دالبی (Dolby)، طراحی بدون حاشیه و به همراه پشتیبانی از دستیار گوگل عرضه می‌شود. همراه چیکاو باشید.

تلویزیون می تی وی ۵ ایکس در کنار گجت‌های مچ بند می بند ۶ (Mi Band 6)، لپ‌تاپ‌های می نوت بوک (Mi Notebook) و موارد دیگر عرضه می‌شود. رویداد اسمارت لیوینگ ۲۰۲۲ شیائومی (Xiaomi Smarter Living 2022) برای 26 آگوست (۴ شهریور) ساعت 12 بعد از ظهر IST برنامه‌ریزی شده است و به نظر می‌رسد که این شرکت تعداد انگشت شماری از محصولات خود را از جمله لپ‌تاپ‌های می نوت بوک، مچ بند می بند ۶ و موارد دیگر را روانه بازار خواهد کرد.

سل جدید تلویزیون می تی وی ۵ ایکس - چیکاو

اکنون، این شرکت تأیید کرده است که تلویزیون می تو وی ۵ ایکس (Mi TV 5X) را نیز برای معرفی روی صحنه می‌آورد. این به عنوان جانشین تلویزیون نسل پیشین یعنی می تی وی ۴ Mi TV 4X)) خواهد بود که فروش خوبی برای این شرکت به همراه داشته است.

 یک میکروسایت اختصاصی در وب سایت شرکت وجود دارد که برخی از مشخصات کلیدی این تلویزیون را نشان می‌دهد. تلویزیون می تی وی ۵ ایکس دارای بدنه فلزی با طراحی تمام صفحه است و همچنین حاشیه‌های بسیار باریک و صدای Dolby را برای یک تجربه صوتی همه جانبه ارائه می‌دهد.

تلویزیون می تی وی ۵ ایکس عرضه می شود - چیکاو

گفته می‌شود که تلویزیون شیائومی با یک صفحه نمایش شفاف عرضه می شود و وب سایت می‌گوید «تصاویر بصورت دقیق تنظیم شده و به محیط شما واکنش نشان می‌دهند.» شیائومی تأیید می‌کند که این تلویزیون از نسل جدیدی از رابط کاربری Mi Patchwall با محتوای تنظیم شده بهره می‌برد و همچنین از بخش جدید «Must See» رونمایی می‌کند.

صفحه نمایش شفاف تلوزیون جدید شیائومی - چیکاو

این تلویزیون به لطف میکروفون‌های دوربرد از دستیار گوگل (Google Assistant) پشتیبانی می‌کند. در حالی که هنوز مشخصات کامل این تلویزیون شیائومی فاش نشده است، اما گفته می شود که « مشخصات آینده، آماده برای آزمون زمان». تلویزیون می تی وی ۵ ایکس احتمال دارد که فقط در مدل 55 اینچی در دسترس قرار گیرد، اما میتوان حدس زد که ممکن است گزینه‌های دیگری نیز در هنگام عرضه وجود داشته باشد.

می تی وی ۵ ایکس از دستیار گوگل پشتیبانی می کند - چیکاو

علاوه بر می تی وی ۵ ایکس، این شرکت لپ‌تاپ‌های می نوت بوک و گجت پوشیدنی مچ بند می بند ۶ را نیز در این مراسم معرفی خواهد کرد. لپ‌تاپ‌های آینده شیائومی دارای صفحه کلید با نور پس زمینه، حسگر اثر انگشت برای امنیت و جدیدترین پردازنده Intel Core هستند. ادعا می شود که آن‌ها دارای نرخ تازه سازی فوق العاده روان را ارايه می‌کنند. علاوه بر این، از نسبت تصویر استاندارد ۱۶ به ۱۰ برخوردار بوده و به پورت تاندر بولت (Thunderbolt) مجهز هستند.

تلوزیون جدید شیائومی به پورت تاندر بولت (Thunderbolt) مجهز است - چیکاو

 این لپ‌تاپ‌ها از طیف رنگی گسترده 100 درصد sRGB پشتیبانی می کنند و از 6.7 میلیون پیکسل برخوردار می‌شوند. البته گمانه زنی‌ها در مورد لپ‌تاپ‌های می نوت بوک پرو ۱۴ و می نوت بوک اولترا ۱۵  15 زیاد است. انتظار می‌رود که قیمت این نوت بوک‌ها با توجه به ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی که در جدول مشخصات آن‌ها ذکر شده، مقداری گران‌تر باشد.

منبع 91mobiles
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.