چگونه همه سرچ های ذخیره شده خود را در توییتر حذف کنیم؟

گزینه جستجوهای ذخیره شده توییتر به شما این امکان را می دهد که از طریق منوی کنار کادر جستجو به سرعت به سؤالات خود دسترسی پیدا کنید. می توانید به جستجوهای ذخیره شده خود برگردید و آنها را بدون تایپ کلمات دوباره اجرا کنید. با این حال، محدودیت های خاصی وجود دارد.

همانطور که می دانید، توییتر فقط به شما اجازه می دهد 25 جستجو در هر حساب ذخیره کنید. اگرچه این ممکن است برای برخی بسیار کم باشد، اما دلیلی برای حفظ پرس و جوهایی که دیگر به آن نیاز ندارید وجود ندارد. با حذف جستجوهای قدیمی، می توانید فضا را برای جستجوهای جدید آزاد کنید.

بخش‌های زیر بر نحوه حذف جستجوی ذخیره‌شده تمرکز می‌کنند، اما نکاتی در مورد بهینه‌سازی این ویژگی نیز آورده‌ایم.

نحوه حذف جستجوهای ذخیره شده در توییتر

برای حذف جستجوهای ذخیره شده فقط چند ضربه یا کلیک لازم است. با روش های زیر می توانید این کار را در رایانه یا دستگاه تلفن همراه خود (iOS/Android) انجام دهید.

استفاده از رایانه و مرورگر وب برای حذف جستجوهای ذخیره شده در توییتر

  • یک مرورگر راه اندازی کنید و وارد حساب توییتر خود شوید.
  • سپس به کادر جستجو در بالا سمت راست بروید، روی آن کلیک کنید و جستجویی را که می خواهید حذف کنید، پیدا کرده و انتخاب کنید. برای حذف جستجوی انتخابی خود، روی نماد سطل زباله کوچک در سمت راست کلیک کنید.
  • اگر مدتی است که هیچ پرس و جوی نکرده اید، پنجره کشویی ممکن است جستجوهای اخیر یا فقط جستجوهای ذخیره شده را نمایش دهد. این روش برای همه جستجوها – هشتگ ها، کلمات کلیدی یا نام های کاربری اعمال می شود.
  • در برخی موارد، نماد x ممکن است ظاهر نشود. اگر چنین است، روی عبارت ذخیره شده کلیک کنید تا دوباره جستجو انجام شود و سه نقطه را برای دسترسی به سرریز انتخاب کنید. سپس بر روی حذف جستجوی ذخیره شده کلیک کنید.
  • به راحتی می توان کادر ارسال توییت را با کادر جستجو اشتباه گرفت. جستجو در سمت راست بالای صفحه است (برای ارسال توییت، از کادر در بخش پایین صفحه استفاده کنید).
  • اگر پرس و جوها را از جستجوهای اخیر حذف کنید، همچنان می توانید آنها را در جستجوهای ذخیره شده مشاهده کنید – اگر از ابتدا آنها را ذخیره کرده باشید.

حذف جستجوهای ذخیره شده در توییتر در دستگاه تلفن همراه

روش برای دستگاه های تلفن همراه بسیار شبیه به روشی است که در بالا توضیح داده شد.

  • روی برنامه توییتر ضربه بزنید تا راه اندازی شود.
  • سپس روی کادر جستجو ضربه بزنید و درخواستی را که می‌خواهید حذف کنید انتخاب کنید.
  • روی نماد سه نقطه در سمت راست نوار جستجو ضربه بزنید. سپس، روی حذف جستجو ضربه بزنید.

این احتمال وجود دارد که روزها طول بکشد تا پرس و جو پس از انجام اقداماتی برای حذف آن ناپدید شود. به طور کلی، این برای جستجوهای ذخیره شده غیرمعمول که با هیچ نتیجه جستجو یا توییت توییتر مطابقت ندارند، اتفاق می افتد. اگر بعد از چند روز همچنان وجود دارد، همیشه می‌توانید به عقب برگردید و سعی کنید دوباره آن را حذف کنید.

ویژگی جستجوی ذخیره شده گزینه ای برای ویرایش درخواست ذخیره شده در اختیار شما قرار نمی دهد. این دلیل دیگری است که ممکن است لازم باشد آن را بیش از یک بار حذف کنید. شما نمی توانید یک جستجوی ذخیره شده را ویرایش کنید. فقط آن را با یک جدید جایگزین کنید..

سوالات متداول

چگونه تاریخچه جستجوی توییتر خود را حذف کنم؟

گذشته از جستجوهای ذخیره شده، سابقه جستجوی عمومی شما نیز با کلیک بر روی نوار جستجو ظاهر می شود. با این حال، حذف سابقه جستجوی عمومی در توییتر بسیار آسان است.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی نوار جستجو کلیک کنید و روی X در کنار هر جستجویی که می‌خواهید حذف کنید ضربه بزنید. یا روی Clear All کلیک کنید تا کل تاریخچه حذف شود.

آیا جستجوهای ذخیره شده من در دستگاه های دیگر نیز ظاهر می شوند؟

بله. اگر جستجوها را در Twitter.com ذخیره کنید، آنها را در برنامه تلفن همراه توییتر و سایر مرورگرها نیز خواهید دید.

جمع بندی

توییتر به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌ها، فرصت‌های زیادی را برای بررسی روندهای مورد علاقه شما ارائه می‌دهد. ویژگی جستجوهای ذخیره شده اینجا برای کمک است، اما شما می توانید به سرعت 25 اسلات را برای درخواست های خود خالی کنید. خوشبختانه، حذف یک جستجوی ذخیره شده و ایجاد فضا برای موارد بیشتر فقط یک لحظه طول می کشد.
منبع alphr
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.