اگر نمایه قفل فیسبوک (Lock Profile) نمایش داده نشد چه باید کرد؟

عدم نمایش Lock Profile در فیسبوک به دلایل مختلفی رخ می دهد. ما در این مقاله چند راهکار بسیار سریع و کاربردی را برای شما آماده کرده ایم. توجه داشته باشید که قبل از امتحان کردن راه حل های زیر، باید برنامه فیسبوک را به روز کنید و کش آن (فقط اندروید) را پاک کنید. همراه چیکاو باشید.

راه حل 1: حالت حرفه ای را خاموش کنید

یکی از دلایل اصلی عدم نمایش گزینه Lock Profile برای اکانت شما می تواند حالت حرفه ای باشد. اگر در نمایه شما فعال است، نمی توانید آن را قفل کنید.

برای بررسی روشن بودن و خاموش کردن آن، مراحل زیر را دنبال کنید:

مرحله 1: در برنامه فیس بوک در اندروید یا آیفون خود، روی نماد تصویر نمایه در گوشه سمت راست بالا و سپس روی نام خود ضربه بزنید.

مرحله 2: روی نماد سه نقطه زیر عکس پروفایل ضربه بزنید.

مرحله 3: روی خاموش کردن حالت حرفه ای ضربه بزنید. اگر حالت فعال کردن حرفه ای را می بینید، به این معنی است که در نمایه شما فعال نیست.

خاموش کردن professional mode - چیکاو

به یاد داشته باشید که وقتی حالت حرفه ای را خاموش می کنید، دوستان، فالوورها و سایر موارد مانند محتوای نمایه شما تغییر نمی کنند. با این حال، دسترسی به اطلاعات آماری و کسب درآمد را از دست خواهید داد.

راه حل 2: از یک دستگاه متفاوت امتحان کنید

چیز دیگری که باید امتحان کنید این است که گزینه را از دستگاه دیگری بررسی کنید. برای مثال، اگر از یک دستگاه اندرویدی چک می‌کنید، از رایانه شخصی یا آیفون یا برعکس امتحان کنید. گاهی اوقات، یک ویژگی در یک پلتفرم در دسترس است اما در پلتفرم دیگر موجود نیست.

راه حل 3: از سیستم خارج شوید و وارد شوید

اگر راه حل بالا جواب نداد، باید سعی کنید از حساب فیسبوک خود خارج شوید. گاهی اوقات، خروج از سیستم و ورود مجدد به سیستم، ویژگی های جدیدی را به حساب اضافه می کند.

برای خروج از برنامه فیس بوک، روی نماد تصویر نمایه در بالا ضربه بزنید. سپس به پایین اسکرول کنید و روی Log out ضربه بزنید. گوشی خود را ریستارت کنید و دوباره وارد شوید.

راه حل 4: از یک VPN دیگر استفاده کنید

گزینه Lock Profile در فیس بوک برای همه کشورها در دسترس نیست. این احتمال وجود دارد که اگر آن را در نمایه خود نمی بینید، این می تواند دلیل آن باشد. کاری که می توانید انجام دهید این است که از VPN برای تغییر کشور خود به هند، نپال یا بنگلادش که در آن موجود است استفاده کنید. ابتدا از حساب فیسبوک خود خارج شوید، از VPN برای تغییر کشور خود استفاده کنید و سپس دوباره وارد شوید.

منبع alphr
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.