آموزش غیرفعال  کردن دکمه Gemini در Google Messages 

سامسونگ به آرامی برنامه پیام های داخلی خود را به نفع Google Messages بازنشسته می کند تا پذیرش RCS را بهبود بخشد. با این حال، همه اپلیکیشن پیام های گوگل را دوست ندارند و یکی از دلایل آنها می تواند دکمه اختصاصی Gemini باشد. هر چند به زودی گزینه غیرفعال کردن دکمه Gemini را خواهید داشت.

دکمه Gemini در Google Messages اکنون می تواند غیرفعال شود

در پایان ماه جولای، گوگل نسخه جدیدی از برنامه پیام های گوگل را عرضه کرد که یک دکمه شناور اختصاصی را برای فعال کردن Gemini معرفی کرد. اکنون می توانید آن دکمه را در صورتی که آن را دوست ندارید پنهان کنید. برای انجام این کار، برنامه Google Messages را باز کنید و به تنظیمات » Gemini در پیام ها » نمایش دکمه Gemini بروید و آن کلید را غیرفعال کنید.

طبق یافته‌های 9To5Google، این گزینه جدید در حال حاضر در آخرین برنامه بتا پیام‌های Google (20240808_01_RC00) قابل مشاهده است. هنوز در نسخه پایدار برنامه در دسترس نیست.

چرا سامسونگ Google Messages را روی گوشی های خود از قبل نصب می کند؟

اگرچه Samsung Messages همچنین دارای RCS است، برنامه Google Messages نسخه پیشرفته‌تر و غنی‌تری از RCS دارد. گوگل در حال صحبت با همه برندهای گوشی های هوشمند اندرویدی است تا Google Messages را به برنامه پیام رسانی پیش فرض در تلفن های خود تبدیل کند تا ثبات RCS را در سراسر اکوسیستم اندروید بهبود بخشد.

در چند ماه آینده، اپل ممکن است RCS را برای همه آیفون‌های دارای iOS 18 بیاورد. با RCS موجود در اندروید و آیفون، پیام‌رسانی با کیفیت بالا آسان‌تر می‌شود. مردم نیازی به وابستگی به iMessage اپل یا هر برنامه شخص ثالثی مانند WhatsApp ندارند.

RCS ویژگی‌های پیام‌رسانی مدرن، از جمله نشانگرهای تایپ بلادرنگ، برچسب‌های خواندن/ارسال، تصاویر و ویدیوهای با وضوح بالا، پیام‌های صوتی، اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی و چت گروهی با رمزگذاری سرتاسر را ارائه می‌دهد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.