چگونه فالوورهای غیرفعال توییتر را شناسایی کنیم؟

تعداد فالوورهای شش رقمی قابل توجه است – اما فقط در صورتی که فقط اعداد خالی نباشند. متأسفانه، مانند سایر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی، توییتر نیز مملو از حساب‌های جعلی، اسپم و غیرفعال است که فقط سطح تعامل شما را پایین می‌آورد و آمار شما را بدتر می‌کند.

اگر اینطور است، حذف فالوورهای غیرفعال بهترین اقدام است. اما چگونه می توان این کاربران را در میان هزاران کاربر دیگر شناسایی کرد؟ در اینجا چند ابزار وجود دارد که می توانند کار را برای شما انجام دهند.

چرا شناسایی فالوورهای غیرفعال مهم است؟

فالوورهای غیر فعال فقط وقتی به آمار خود نگاه می کنید دلسرد نمی شوند. چه یک حساب تجاری داشته باشید یا فقط از توییتر برای اهداف شخصی استفاده کنید، این کاربران ممکن است به چندین روش به حساب شما آسیب بزنند.

الگوریتم توییتر فالوورهای غیر فعال را یادداشت می کند. از آنجایی که معیارهای شما تحت تأثیر عدم تعامل این پیروان ارواح قرار می گیرد، ممکن است اعتبار حساب شما آسیب ببیند. این کار باعث می‌شود که برند خود را در مقابل مخاطبان مورد نظرتان دشوارتر کنید.

مشتریان همچنین به اندازه کافی باهوش هستند که تشخیص دهند وقتی تعداد فالوورها و سطح تعامل در صفحه توییتر با هم جمع نمی شود و ممکن است فکر کنند شما فالوورهای جعلی خریداری کرده اید.

علاوه بر این، حساب‌های غیرفعال حتی طیفی از خطرات امنیتی را نیز به همراه دارند. این حساب‌ها هدف اصلی هکرها هستند که پس از تسخیر حساب‌های غیرفعال، به تلاش‌های فیشینگ خود ادامه می‌دهند. به طور طبیعی، شما نمی خواهید چنین تهدیدهایی در فالوورهای خود وجود داشته باشد.

نحوه تشخیص فالوورهای غیرفعال توییتر

یافتن فالوورهایی که مدتی است با محتوای شما ارتباط برقرار نکرده‌اند می‌تواند مشکل باشد، زیرا توییتر گزینه‌هایی را برای مرتب‌سازی دنبال‌کنندگان شما به هیچ وجه ارائه نمی‌دهد. خوشبختانه، امروزه راه حل های شخص ثالث قابل اعتمادی وجود دارد که این مشکل را حل می کند.

ابزار مدیریت توییتر Circleboom بدون شک یکی از جامع ترین راه حل ها برای این کار است. اگر تصمیم دارید از ابزار دیگری استفاده کنید، مطمئن شوید که قابلیت اطمینان آن را به طور کامل بررسی کرده اید، زیرا این ابزار به داده های توییتر شما دسترسی پیدا می کند.

ابزار توییتر Circleboom یک ابزار عالی است. می‌توانید تعداد فالوورهای خود را پیگیری کنید و از جزئیات مربوط به هر کاربر، از جمله زبان، جنسیت، و فعالیت آن‌ها اطلاعاتی کسب کنید. به زبان ساده، برای هر وظیفه مدیریت توییتر که نیاز دارید، هر کادر را علامت می‌زند.

حساب‌های غیرفعال توسط Circleboom به عنوان حساب‌هایی تعریف می‌شوند که بیش از 30 روز است که توییت نکرده‌اند. ابزار توییتر آنها حساب های جعلی یا اسپم را شناسایی می کند و به شما می گوید چند درصد از دنبال کنندگان شما غیرفعال هستند. می‌توانید فهرستی از این حساب‌های غیرفعال را درخواست کنید تا در صورت صلاح‌دید آنها را حذف کنید.

پیدا کردن دوستان غیر فعال در توییتر

در اینجا نحوه یافتن دوستان غیرفعال خود با استفاده از Circleboom آورده شده است:

  • Circleboom را باز کنید و روی “شروع به کار” کلیک کنید.
  • یک حساب کاربری ایجاد کنید و توییتر خود را همانطور که خواسته شده است پیوند دهید، یا وارد حساب Circleboom موجود خود شوید.

  • به محض ورود به سیستم، برخی از آمارهای خود را مشاهده خواهید کرد. بلوک اول نسبت دوستان غیرفعال شما را نشان می دهد.
  • برای بررسی اینکه کدام کاربران غیرفعال هستند، روی «لیست همه» کلیک کنید.

  • همچنین می توانید با انتخاب «دایره» در منوی کناری و سپس کلیک روی گزینه «غیرفعال» به این آمار دسترسی داشته باشید.

  • این برنامه یک لحظه طول می کشد تا دوستان شما را اسکن کند و لیست کاربران غیرفعال را نمایش دهد.
  • اگر می خواهید هر یک از آنها را حذف کنید، روی دکمه “Visit” کلیک کنید تا به نمایه آنها بروید. صفحه توییتر آنها در یک پنجره جدید باز می شود.
  • با کلیک بر روی دکمه “دنبال کردن” کاربر را لغو فالو کنید.
  • با فشار دادن منوی سه نقطه در نمایه آنها و انتخاب “Remove this followers” آنها را از فالوورهای خود حذف کنید.

یافتن فالوورهای غیر فعال در توییتر

اگر می‌خواهید فهرستی از فالوورهای غیرفعال خود که ممکن است دوستان شما نباشند، دریافت کنید، باید از ویژگی جستجوی Circleboom استفاده کنید.

  • مکان نما را به سمت چپ داشبورد Circleboom خود ببرید تا نوار کناری فعال شود.

  • گزینه “همه دنبال کنندگان من” را در زیر “جستجو” پیدا کنید.

  • وب سایت لیست فالوورهای شما را با طیف وسیعی از گزینه ها برای فیلتر کردن آنها نمایش می دهد.

  • مطمئن شوید که «نمایش حساب‌های غیرفعال» را علامت بزنید تا فقط این کاربران نمایش داده شوند.

  • شما می توانید با کلیک بر روی دکمه “Visit” از نمایه هر دنبال کننده دیدن کنید. با دنبال کردن مراحل توضیح داده شده در بالا، می توانید هر کاربر را در توییتر حذف کنید.
  • با این حال، می‌توانید فالوورهای غیرفعال را مستقیماً در Circleboom حذف کنید:
  • کاربرانی را که می خواهید حذف کنید انتخاب کنید. می‌توانید با استفاده از کادر انتخاب بالای فهرست، آن‌ها را به‌صورت جداگانه یا یک‌باره انتخاب کنید.
  • روی دکمه “حذف دنبال کنندگان انتخاب شده” کلیک کنید.
  • برنامه از شما می خواهد تصمیم خود را تأیید کنید. دوباره روی «حذف فالوورها» کلیک کنید، فالوورهای غیرفعال شما از تعداد فالوورهای شما حذف خواهند شد.

توجه داشته باشید که این لیست اطلاعات مختلفی را در مورد حساب‌های غیرفعال، از تعداد توییت‌ها و فالوورهای آن‌ها تا آخرین زمان فعالیتشان، به شما می‌گوید. می توانید حساب ها را بر اساس هر یک از این معیارها مرتب کنید تا کاربرانی را که می خواهید حذف کنید پیدا کنید. برای مثال، اگر فقط می‌خواهید فالوورهایی را حذف کنید که سال‌هاست فعال نبوده‌اند، فهرست را بر اساس «آخرین توییت» مرتب کنید و نتایج برتر را بررسی کنید.

علاوه بر این، این برنامه به شما امکان می دهد کاربران را بر اساس کلمات کلیدی نیز فیلتر کنید. اگر فقط می‌خواهید حساب‌های غیرفعال یک کشور خاص را ببینید، می‌توانید نام کشور را در نوار جستجو تایپ کنید و فقط کاربرانی که این مکان را به عنوان مکان خود فهرست کرده‌اند نمایش داده می‌شوند.

همچنین می توانید کاربران خاصی را با تایپ نام یا نام کاربری آنها پیدا کنید. بنابراین، این ابزار همچنین برای بررسی آخرین زمانی که کاربران خاصی بدون نیاز به بازدید از پروفایل توییتر خود توییت کرده‌اند، مناسب است.

منبع alphr
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.