One UI 7.0 حتی در نسخه بتا اولیه کاملاً متفاوت خواهد بود

ممکن است سامسونگ برای راه اندازی برنامه One UI 7.0 زمان خود را صرف کند، اما می تواند برای بهتر شدن باشد. با همه حساب ها، One UI 7 فقط یک ارتقاء تدریجی دیگر نیست، بلکه تقریباً شبیه به تصویرسازی مجدد پوسته اختصاصی سامسونگ برای اندروید است.

در واقع، شایعات می گویند که One UI 7.0 ممکن است آنقدر متفاوت باشد که سامسونگ قصد دارد از آن به نفع خود استفاده کند و آزمایش کنندگان بتا را از روز اول شگفت زده کند. اولین برداشت مهم است و سامسونگ می خواهد تحت تاثیر قرار دهد.

به گفته‌ی مشاور @UniverseIce، سامسونگ قصد دارد اولین نسخه بتای One UI 7.0 را در همان ابتدا روی آزمایش‌کنندگان بگذارد و از همان‌جا ساخته شود. هنگامی که افراد فقط یک دقیقه آپدیت جدید را تجربه می کنند، واکنش آنها باید این باشد که با ناباوری به نسخه قبلی One UI نگاه کنند.

One UI 7.0 ممکن است بهترین به‌روزرسانی در سال‌های اخیر باشد

ما اجمالی از One UI 7.0 را از طریق نشت مشاهده کرده‌ایم، اما تصویر بزرگ‌تر را نه. این به‌روزرسانی باید آیکون‌های جدید، طراحی صفحه قفل جدید، نوتیفیکیشن‌های اصلاح‌شده و منطقه جابجایی سریع و بسیاری از تغییرات رابط کاربری دیگر را معرفی کند.

با این حال، One UI 7.0 ممکن است حتی بیشتر از مجموع قطعات آن باشد. جدا از تکه‌ها، ما ندیده‌ایم که چگونه همه چیز با هم جمع می‌شود یا چگونه انیمیشن‌های رابط کاربری ارتقا یافته تجربه را تغییر می‌دهند. ما باید این چیزها را از نزدیک درک کنیم، زیرا افراد مختلف می توانند به روش های مختلف به انیمیشن های UI واکنش نشان دهند.

در ابتدا قرار بود در هفته سوم آگوست شاهد انتشار اولین نسخه آزمایشی باشیم. با این حال، شایعات جدید می گویند که نسخه بتا 1 برای مدت نامحدودی به تاخیر افتاد. جالب توجه است، عرضه آهسته One UI 6.1.1 به دستگاه های بیشتر، به جای باگ های اولیه One UI 7.0، ممکن است دلیل اصلی این عقب نشینی باشد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.