توییتر به زودی سرویس پرداخت را با تحقق چشم انداز «Everything App» را معرفی می کند

طبق ادعای یک محقق مستقل اپلیکیشن در رسانه های اجتماعی، X (توئیتر سابق) ممکن است به زودی سرویس پرداخت داخلی خود را معرفی کند. از زمان تصاحب ایلان ماسک، پلتفرم میکروبلاگینگ دستخوش تغییرات بی‌شماری شده است. ماسک جاه‌طلبی‌های خود را برای تبدیل این پلتفرم به یک «Everything App»، ارائه خدماتی مانند پرداخت، خرید و جستجوی شغل، خارج از قابلیت‌های میکروبلاگینگ موجود، برجسته کرده است.

این جدیدترین افشاگری نشان می دهد که این پلتفرم در حال برداشتن گام دیگری به سوی تحقق چشم انداز ماسک است.

قابلیت پرداخت در توییتر ( X)

ویژگی پرداخت توسط نیما اوجی، محقق مستقل اپلیکیشن (@nima_owji)، که سابقه کشف ویژگی‌های منتشر نشده در X را دارد، کشف شد. اوجی در پستی در پلتفرم میکروبلاگینگ فاش کرد که X ممکن است به کاربران اجازه دهد از طریق Payments به خدمات پرداخت دسترسی داشته باشند. ویژگی. اسکرین شات به اشتراک گذاشته شده توسط کاربر نشان می دهد که ممکن است در پانل ناوبری سمت چپ زیر گزینه نشانک ها ظاهر شود.

این توسعه بر اساس یک برنامه قبلی برای X است که توسط خود ماسک در جریان گفتگو با کتی وود، مدیرعامل Ark Invest در دسامبر سال گذشته در نظر گرفته شده بود. در آن زمان، رئیس X به زمان بندی احتمالی راه اندازی خدمات پرداخت «اواسط سال 2024» اشاره کرد. در یک پست وبلاگی به تاریخ 9 ژانویه، X اعلام کرد که راه‌اندازی پرداخت‌های همتا به همتا (P2P) یکی از اهداف پلتفرم برای سال 2024 خواهد بود. طبق گفته شرکت، خدمات پرداخت فرصت‌های جدیدی را برای تجارت باز می‌کند و ابزار کاربر را افزایش می‌دهد.

منبع gadgets360
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.