ساعت Casio WS-B1000 با گام شمار و دو سال عمر باتری راه اندازی شد

کاسیو اخیراً اعلام کرده است که دسترسی ساعت دیجیتال WS-B1000 خود را به چندین بازار در سراسر جهان گسترش داده است.

ویژگی های Casio WS-B1000

با ظاهری اسپرت، WS-B1000 دارای ویژگی‌های کاربردی مانند ردیاب گام است که با برنامه Casio همگام‌سازی شده است تا اهداف گام‌های روزانه شما را نشان دهد که می‌توانند بین 1000 تا 999999 مرحله تنظیم شوند. دارای اتصال بلوتوث برای به روز رسانی زمان، آلارم و ردیابی موقعیت مکانی تلفن است. همچنین دارای کرونومتر، تایمر شمارش معکوس و باتری با دوام طولانی است. دارای صفحه نمایش LCD با نور پس زمینه LED. باتری این ساعت می تواند تا دو سال دوام بیاورد.

Casio WS B1000 - چیکاو

این ساعت بادوام است و دارای مقاومت 100 متری در برابر آب و ساختار رزینی محکم است. طراحی سبک وزن آن، با وزن تنها 36 گرم، راحتی را برای پوشیدن طولانی مدت تضمین می کند. WS-B1000 در حالی که یک ساعت هوشمند نیست، تعادل عملی بین عملکرد و سادگی را ارائه می دهد.

در خبری دیگر، کاسیو به تازگی ساعت هوشمند G-SHOCK GBD-300 را نیز معرفی کرده است. طراحی شده برای ورزشکاران و علاقه مندان به تناسب اندام، دارای طراحی باریک تر، جمع و جورتر، محافظت از قاب دوگانه، صفحه نمایش LCD با کنتراست بالا و قابلیت های پیشرفته ردیابی تناسب اندام است. این ساعت مسافت، سرعت، گام‌ها و کالری‌های سوزانده شده را ردیابی می‌کند و از طریق بلوتوث برای اطلاع‌رسانی و عملکرد بهبودیافته از طریق برنامه G-SHOCK MOVE به تلفن‌های هوشمند متصل می‌شود.

منبع gizmochina
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.