واتساپ در ویندوز 11 به طور کامل از هوش مصنوعی متا پشتیبانی می کند

واتساپ (پایدار) برای ویندوز 11 در یک به‌روزرسانی جدید سمت سرور که از طریق فروشگاه مایکروسافت منتشر می‌شود، پشتیبانی کامل «Meta AI» را برای افراد بیشتری فعال کرده است. این بدان معناست که اکنون می توانید از ویژگی های Meta AI مانند توانایی تعامل با LLAMA با استفاده از متون و تولید تصاویر استفاده کنید.

آپدیت این ماه واتساپ گزارش قبلی ما را تایید می کند. پس از به روز رسانی، Meta AI در منوی ناوبری جدید ظاهر می شود.

همانطور که در تصویر بالا نشان داده شده است، یک دکمه جدید متا هوش مصنوعی در زیر زبانه های چت، تماس ها و وضعیت ظاهر می شود. اگر روی دکمه هوش مصنوعی کلیک کنید، “Meta AI” به عنوان یک چت در واتساپ باز می شود، مشابه نحوه عملکرد این دکمه در تلفن اندرویدی شما. از آنجا می توانید هر چیزی را که می خواهید از متا بپرسید.

با کلیک بر روی دکمه Meta AI، پنجره بالا برای اولین بار ظاهر می شود. توضیح می‌دهد که هوش مصنوعی متا در واتساپ برای ویندوز 11 می‌تواند برای بیان خود استفاده شود، بنابراین می‌توانید تصاویر منحصربه‌فردی ایجاد کنید تا با هر کسی به اشتراک بگذارید. همچنین می‌تواند اطلاعاتی را توصیه کند و به شما در یادگیری مهارت‌ها و مرور وب با استفاده از Bing (و گاهی اوقات Google) کمک کند.

واتساپ می‌گوید که هوش مصنوعی را روی پیام‌های شخصی شما که در ویندوز 11 ارسال می‌شود آموزش نمی‌دهد. با این حال، متا ممکن است از مکالمه شما با هوش مصنوعی برای آموزش مدل‌های خود استفاده کند. تعاملات هوش مصنوعی رمزگذاری سرتاسری نخواهد بود و قبل از استفاده از هوش مصنوعی باید این شرایط را بپذیرید.

متا/فیس بوک از WinUI و UWP استفاده می کند، به همین دلیل است که این برنامه در ویندوز در مقایسه با برنامه های وب ساخته شده توسط مایکروسافت، نرم و بومی است.
هنگامی که هوش مصنوعی به درخواست شما پاسخ می دهد، واتساپ همچنین یک انیمیشن بارگیری را نشان می دهد.

با این حال، شایان ذکر است که یکپارچه‌سازی هوش مصنوعی واتساپ در ویندوز 11 هنوز با نسخه اندرویدی که سریع‌تر است و به شما امکان می‌دهد با پاسخ‌های هوش مصنوعی با استفاده از واکنش‌های شست به پایین یا شست بالا تعامل داشته باشید، مطابقت ندارد.

منبع windowslatest
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.