فضای ذخیره سازی و جزئیات شارژ سری گوگل پیکسل 9 لو رفت

پیکسل‌های آینده گوگل نمی‌توانند جلوی لو رفتن را بگیرند. روزی نمی‌گذرد که اطلاعات متعددی در مورد آن‌ها منتشر نشده باشد، و امروز هم تفاوتی ندارد. برای اولین افشای روز، جزئیاتی در مورد نسخه نرم‌افزاری شگفت‌انگیز، گزینه‌های ذخیره‌سازی، باتری و شارژ پیکسل 9 داریم.

اکنون شایعه شده است که خانواده پیکسل 9 با سیستم عامل اندروید 14 و نه اندروید 15 راه اندازی خواهد شد، و سنت پیکسل را شکسته است، درست مانند اعلامیه در ماه آگوست، سنت عرضه پیکسل های جدید در ماه اکتبر را شکست.

پیکسل 9، پیکسل 9 پرو و ​​پیکسل 9 پرو XL همگی از 128 گیگابایت حافظه شروع خواهند شد. پیکسل 9 دارای 12 گیگابایت رم خواهد بود، طرفداران آن 16 گیگابایت خواهند داشت. پیکسل 9 همچنین با 256 گیگابایت و نسخه های حرفه ای با 256 گیگابایت / 512 گیگابایت / 1 ترابایت عرضه خواهند شد.

به نظر می رسد سرعت شارژ گوشی های آینده تا حدودی در مقایسه با نسل های قبلی خود بهبود یافته است. Pixel 9 و Pixel 9 Pro در عرض 30 دقیقه به 55 درصد شارژ می‌شوند، در حالی که Pixel 9 Pro XL در همان بازه زمانی تا 70 درصد افزایش می‌یابد.

همه این اعداد با یک شارژر 45 واتی USB-C گوگل به دست خواهند آمد که در زمان راه اندازی در دسترس قرار خواهند گرفت. در حال حاضر، گوگل فقط یک شارژر 30 واتی USB-C می فروشد. پیکسل 9 پرو ایکس ال دارای باتری 5060 میلی آمپر ساعتی خواهد بود که 10 میلی آمپر ساعت بزرگتر از پیکسل 8 پرو است که جایگزین خواهد شد. برای مرجع، پیکسل 8 پرو با شارژر 30 واتی USB-C در 30 دقیقه به 50 درصد رسید.

گوگل همچنین قول “دوام باتری 24 ساعته” را برای همه مدل‌ها داده است که در حالت Extreme Battery Saver تا 100 ساعت قابل دسترسی است.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.