تصاویر تبلیغاتی Google Pixel Watch 3 لو رفت و جزئیات بیشتری را منتشر کرد

پیکسل واچ 3 گوگل در رویداد بزرگ این شرکت در 13 آگوست رسمی می شود. دیروز درباره همه رنگ‌های مختلفی که می‌توانید آن را دریافت کنید به شما گفتیم، و امروز یک نشت جدید جزئیات بیشتری را روشن می‌کند، زیرا به نظر می‌رسد این تصاویر تبلیغاتی از فروشگاه آنلاین Google هستند.

Pixel Watch 3 برای اولین بار در دو اندازه (41 میلی متر و 45 میلی متر) عرضه می شود و دارای صفحه نمایش Actua با حداکثر روشنایی 2000 نیت است. برخلاف مدل قبلی خود، معیارهای اجرای پیشرفته‌ای را ارائه می‌کند و 20 درصد شارژ سریع‌تر (برای مدل 41 میلی‌متری) نسبت به Pixel Watch اصلی خواهد داشت.

با این حال، انتظار می‌رود عمر باتری بدون تغییر باقی بماند – به نقل از گوگل، “24 ساعت با نمایشگر همیشه روشن”. حالت صرفه جویی در باتری آن را به 36 ساعت می رساند.

تصاویر تبلیغاتی بالا همچنین در مورد کنترل دوربین گوشی هوشمند Pixel با ساعت صحبت می کنند، و همچنین می توانید به فید زنده از Nest Cam یا Nest Doorbell خود نگاه کنید و همچنین به نقشه های Google به صورت آفلاین دسترسی داشته باشید و از Google Wallet برای پرداخت استفاده کنید.

ویژگی‌های دیگر عبارتند از امتیاز آمادگی برای اینکه به شما بگوید آیا برای تمرین سخت آماده هستید یا هنوز برای ریکاوری به زمان نیاز دارید، بار قلبی برای اندازه‌گیری میزان سختی کار قلب شما برای دیدن اینکه آیا تحت تمرین هستید یا بیش از حد تمرین کرده‌اید، و خلاصه صبحگاهی Fitbit که خلاصه ای از مهم ترین اطلاعات سلامتی و معیارهای تناسب اندام را به شما ارائه می دهد.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.