ویژگی های هواوی nova Flip در عکس‌های مختلف مشخص شد

هواوی در حال آماده شدن برای عرضه nova Flip است و امروز، مشخصات گوشی تاشو به صورت آنلاین ظاهر شد. ایستگاه گفتگوی دیجیتال فاش‌کننده نشان داد که گوشی جدید دارای صفحه‌نمایش تاشو 6.94 اینچی خواهد بود – بزرگترین پنل موجود در بازار که در Huawei Pocket 2 نیز دیده می‌شود.

این گوشی همچنین با تراشه‌های سری Kirin 9000 عرضه می‌شود – می‌تواند Kirin 9000S از نوا 12 اولترا یا Kirin 9010 از سری Pura 70 باشد یا می‌تواند یک SoC جدید باشد.

این تلفن قبلاً توسط اینفلوئنسرهای مختلف در چین اداره می شد و اولین عکس های عملی در Weibo ظاهر شد.

پنل داخلی یک LTPO OLED با نرخ تازه سازی تا 120 هرتز خواهد بود، در حالی که صفحه نمایش پوششی یک OLED معمولی با نرخ تازه سازی حداکثر 60 هرتز خواهد بود. قطر آن 2.14» خواهد بود و قبلاً در تیزرهای رسمی شاهد بودیم که مربع و در کنار دوربین ها قرار می گیرد.

دوربین اصلی یک سنسور 50 مگاپیکسلی RYYB با اندازه 1/1.56 اینچ و دارای دیافراگم f/1.9 در جلو خواهد بود. دوربین دیگر یک دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض است که به عنوان یک دوربین فوق العاده ماکرو برای عکس های نزدیک عمل می کند. دوربین جلو 32 مگاپیکسل پشت یک سوراخ پانچ خواهد بود.

این گوشی با باتری 4400 میلی آمپر ساعتی عرضه خواهد شد که از شارژ سیمی 66 واتی پشتیبانی می کند. به اندازه کافی جالب توجه است که در مقایسه با Pocket 2، گوشی تاشو قبلی هواوی، در واقع کاهش یافته است. باید منتظر بمانیم و ببینیم که نوا فلیپ هر نوع شارژ دیگری را ارائه خواهد کرد – بی سیم، بی سیم معکوس یا سیمی معکوس.

هواوی این گوشی را با پنل پوستی یا شیشه ای در پشت عرضه می کند که بر ضخامت و وزن آن تأثیر می گذارد. گزینه اول 6.88 میلی متر ضخامت (15.08 میلی متر تا شده) و 195 گرم وزن خواهد داشت، در حالی که گزینه دوم 6.9 میلی متر (15.12 میلی متر تا شده) با بدنه 199 گرمی خواهد بود.

انتظار می رود هواوی نوا فلیپ هفته آینده در رنگ های سبز، سفید، صورتی و مشکی وارد بازار شود. این گوشی دارای 12 گیگابایت رم و حداقل سه ترکیب فضای ذخیره سازی 256 گیگابایتی، 512 گیگابایتی یا 1 ترابایتی خواهد بود. باید منتظر بمانیم و ببینیم هزینه هر کدام چقدر خواهد بود.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.