توییتر به زودی از قابلیت ویرایش پیام های دایرکت پشتیبانی می کند

X – پلتفرم میکروبلاگینگ متعلق به ایلان ماسک – از زمان تصاحب این میلیاردر در سال 2022 که هنوز توییتر نامیده می شد، به تدریج چندین ویژگی را اضافه کرده است. طبق اطلاعات ارائه شده توسط یکی از کارمندان در پلتفرم رسانه اجتماعی، آخرین ویژگی که به زودی می تواند در X معرفی شود، امکان ویرایش پیام های مستقیم (DMs) است، اگرچه جدول زمانی عرضه آن ناشناخته است.

این پلتفرم اخیراً روی ویژگی‌ای کار می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد بر اساس گزارش‌ها، لینک‌ها را در پاسخ به پست‌ها غیرفعال کنند.

کارمند X انریکه (@enriquebrgn) ادعا کرد که این پلتفرم شروع به کار بر روی توانایی ویرایش DM خواهد کرد. حدس زده می‌شود که این ویژگی همانند آنچه در سایر برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی مانند واتس‌اپ و اینستاگرام وجود دارد، کار می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد پیام‌های ارسالی را برای یک دوره زمانی خاص ویرایش کنند.

کارمند در پاسخ به سؤال کاربر در مورد اینکه آیا می‌توان همان عملکرد را برای پاسخ‌ها نیز معرفی کرد، گفت: «گام‌های کودک». این ادعا همچنین با اظهار نظر ایلان ماسک در مورد این پست تقویت شد.

در حالی که X امکان ویرایش پست‌ها و نظرات را ارائه می‌دهد، فقط به مشترکین X Premium محدود می‌شود. علاوه بر این، DM ها پس از ارسال قابل ویرایش نیستند. با توسعه پیش بینی شده این ویژگی، مشخص نیست که آیا این ویژگی به اشتراک پریمیوم نیز مرتبط خواهد بود یا برای همه کاربران در دسترس خواهد بود.

اگر به نتیجه برسد، امکان ویرایش DM ها می تواند به کاربران کمک کند تا خطاهای ناخواسته ای را که گهگاه هنگام تایپ کردن رخ می دهد، اصلاح کنند.

علاوه بر قابلیت‌های بیشتر در DM، پلتفرم میکروبلاگینگ همچنین در حال توسعه ویژگی‌های جدید دیگری است، از جمله دکمه «نپسندیدن» در iOS به عنوان راهی برای رأی منفی به پست‌ها. ظاهراً این ویژگی از طریق ارجاع کد در برنامه X فاش شده است و نکاتی در مورد نماد دلخراش شکلک ایموجی برای نپسندیدن وجود دارد. همچنین حدس زده می‌شود که همین ویژگی برای پاسخ به پست‌ها، پیاده‌سازی قالبی مانند Reddit برای رتبه‌بندی پست‌ها و نظرات، معرفی شود.

منبع gadgets360
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.