سامسونگ در حال کار بر روی رفع مشکل باتری گلکسی واچ 7 است

حدود یک هفته است که افرادی که گلکسی واچ 7 را پیش خرید کرده بودند، این واحدها را دریافت کردند. واکنش اولیه به ساعت هوشمند جدید خوب بوده است، اما به نظر می رسد که عرضه آن خالی از اشکال نیست.

بسیاری از کاربران به شبکه‌های اجتماعی و ردیت شکایت کرده‌اند تا از شارژ سریع باتری گلکسی واچ ۷ شکایت کنند. بدیهی است که این چیزی نیست که از یک دستگاه کاملاً جدید انتظار داشته باشیم، اما خوشبختانه، سامسونگ در حال حاضر روی تعمیر آن کار می کند.

باتری گلکسی واچ 7 برای برخی از کاربران خیلی سریع تخلیه می شود

مقصر سخت‌افزار نیست، نرم‌افزار است، احتمالاً اشکالی است که باعث تسریع تخلیه باتری در ساعت هوشمند جدید می‌شود. یکی از نمایندگان سامسونگ در فروم های رسمی این شرکت برای کره جنوبی تایید کرده است که یک تعمیر نرم افزاری در حال توسعه است و قرار است در آینده نزدیک عرضه شود.

چیزی که نماینده فاش نکرد، علت واقعی این مشکل بود، بنابراین مشخص نیست که دقیقاً چه عملکرد نرم افزاری مقصر است. برخی از کاربران گزارش داده بودند که باتری گلکسی واچ 7 با نرخ 10 درصد در ساعت تخلیه می شود که بسیار بیشتر از حد معمول یک ساعت هوشمند است و مطمئناً آن چیزی نیست که از یک دستگاه کاملاً جدید انتظار می رود.

تاکنون هیچ گزارشی در مورد مشکل مشابه گلکسی واچ اولترا منتشر نشده است که صاحبان مدل گران‌تر قطعا از آن استقبال خواهند کرد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.