تمرکز سامسونگ بر تسلط بر بازار پر رونق مانیتورهای بازی است

بازار جهانی مانیتورهای بازی در حال رونق است و شرکت هایی مانند سامسونگ بر روی این صنعت میلیارد دلاری تمرکز کرده اند.

سامسونگ به تازگی از مانیتورهای گیمینگ جدیدی رونمایی کرده است که با استقبال بسیار خوبی روبرو شده است. در حال حاضر هزاران واحد فروخته است و در مسیر فروش تعداد بیشتری قرار دارد. سامسونگ همچنان به رهبری بازار ادامه می دهد و ال جی در جایگاه دوم قرار دارد.

طبق گزارشات، ارزش بازار جهانی مانیتورهای بازی در سال 2023 9.8 میلیارد دلار بود. انتظار می‌رود که در دهه آینده تقریباً دو برابر شود و تا سال 2033 به 18.4 میلیارد دلار برسد. سامسونگ و ال‌جی دو بازیگر غالب در بازار هستند و سایرینی مانند ASUS و Dell برای کسب موقعیت رقابت می‌کنند.

مانیتورهای بازی معمولاً گران‌تر از مانیتورهای معمولی هستند، اغلب دو برابر بیشتر، که باعث می‌شود تولیدکنندگان حاشیه سود بیشتری داشته باشند و در نتیجه سود بیشتری کسب کنند. بنابراین قابل درک است که چرا شرکت هایی مانند سامسونگ بر روی رهبری این بازار تمرکز لیزری دارند.

مانیتورهای گیمینگ OLED سامسونگ، Odyssey OLED G6 و G8، چند ماهی است که وارد بازار شده اند و تنها در ماه اول 20000 دستگاه فروخته اند. این بدان معناست که هر دو دقیقه یک مانیتور گیمینگ OLED به فروش می رساند. در حال حاضر تخمین زده می شود که سامسونگ 20.6 درصد از کل بازار جهانی مانیتورهای بازی را به خود اختصاص دهد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.