سامسونگ همچنان جایگاه برتر خود را در فروش جهانی گوشی حفظ می کند

Canalys به تازگی تحلیلی از فروش جهانی گوشی های هوشمند در سه ماهه دوم سال جاری منتشر کرده است. به گفته این شرکت، سامسونگ بیشترین تعداد گوشی هوشمند را در سه ماهه دوم 2024 فروخته و سهم بازار 18 درصدی را به خود اختصاص داده است.

اپل با سهم بازار 16 درصدی در جایگاه دوم قرار گرفت. این بدان معناست که تفاوت سامسونگ و اپل اکنون تنها دو درصد است. در مقایسه، تفاوت در سهم بازار این دو شرکت در سه ماهه دوم سال 2023 چهار درصد بود که سامسونگ پیشتاز بود.

سامسونگ در سه ماهه دوم سال 2024 جایگاه اول را در فروش جهانی گوشی کسب کرده است - چیکاو

گلکسی AI به سامسونگ کمک کرد تا تعداد بیشتری از گوشی های پریمیوم را بفروشد

به گفته Canalys، سامسونگ و اپل همه را در بازار گوشی‌های هوشمند برتر شکست دادند و بیشتر آن به هوش مصنوعی (هوش مصنوعی Galaxy و Apple Intelligence) مربوط می‌شود. بنابراین، به نظر می‌رسد که سامسونگ با One UI 6.1.1 یک شرط مطمئن برای تقویت هوش مصنوعی گلکسی حتی بیشتر از پیش انجام داده است.

Xiaomi، Vivo و Transsion به ترتیب با سهم بازار 15%، 9% و 9% در جایگاه های سوم، چهارم و پنجم قرار گرفتند.

داده های شرکت تحقیقاتی نشان می دهد که همه برندها در مجموع 288 میلیون گوشی هوشمند بین آوریل 2024 تا ژوئن 2024 فروخته اند که در مقایسه با سه ماهه گذشته 12 درصد بیشتر است. همچنین سومین سه ماهه متوالی است که در آن بازار موبایل رشد کرد. بنابراین، این نه تنها یک علامت مثبت برای سامسونگ بلکه برای همه برندهای دیگر است.

سامسونگ در سه ماهه دوم سال 2024 جایگاه اول را در فروش جهانی گوشی کسب کرد (02) - چیکاو

سهم بازار سامسونگ می تواند در سه ماهه سوم 2024 بیشتر شود

در اوایل این ماه، سامسونگ گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 را عرضه کرد. به لطف بهبودهایی که ارائه می کنند.

با افزایش سرعت دستگاه های تاشو سامسونگ، این شرکت باید دستگاه های بیشتری را در این سه ماهه بفروشد. با آن، این برند می‌تواند سهم بازار حتی بالاتری در سه ماهه سوم 2024 داشته باشد. با این حال، تنها زمان حقیقت را نشان خواهد داد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.