ردمی نوت 14 پرو پلاس ممکن است از Dimensity 7350 SoC استفاده کند

ردمی نوت 13 پرو پلاس سپتامبر گذشته عرضه شد و به همین دلیل جانشین آن اکنون به احتمال زیاد تنها چند هفته تا عرضه باقی مانده است. طبق شایعه جدیدی از چین، +Redmi Note 14 Pro ممکن است از پردازنده MediaTek Dimensity 7350 SoC استفاده کند. این همان تراشه ای است که در Nothing Phone (2a) Plus آینده وجود دارد.

برای مرجع، توجه داشته باشید که +Redmi Note 13 Pro با چیپست مدیاتک، Dimensity 7200 Ultra نیز عرضه شد. گفته می‌شود که ردمی نوت 14 پرو پلاس با دوربین پشتی 50 مگاپیکسلی عرضه می‌شود، که جالب است زیرا تنظیمات نسخه قبلی آن 200 مگاپیکسل (اصلی) + 8 مگاپیکسل (اولتراواید) + 2 مگاپیکسل (ماکرو) بود.

ما فرض می کنیم سنسور 50 مگاپیکسلی اشاره شده در این نشت متعلق به دوربین اصلی است، اما از نظر تئوری می تواند فوق عریض نیز باشد. با این حال، یک چیز مطمئن است (به گفته همان منبع): +Redmi Note 14 Pro یک دوربین تله فوتو اختصاصی نخواهد داشت.

ظاهراً 14 پرو پلاس دارای حسگر اثرانگشت اپتیکال درون صفحه‌نمایش و طراحی جزیره‌ای دوربین خواهد بود که یادآور گوشی‌های اخیر Honor است. مثل همیشه، ما باید به شما هشدار دهیم که هیچ یک از اینها را بدیهی ندانید – بهتر است حداقل تا زمانی که شایعات و درزهای بیشتر برخی از این اطلاعات را تأیید کنند، شک داشته باشید.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.