سرعت شارژ گوشی هوشمند مقرون به صرفه اوپو مشابه Galaxy S24 Ultra است

اوپو جدیدترین گوشی هوشمند مقرون به صرفه خود با نام A3 Vitality Edition را در چین معرفی کرد. تمرکز این دستگاه بر روی ارائه دوام، عمر باتری و عملکرد، همه با قیمت مقرون به صرفه است. بیایید به جزئیات بپردازیم.

مشخصات اوپو A3 Energy Edition

A3 Energy Edition در سه رنگ بنفش هلالی، سبز جنگلی بامبو و مشکی دریای مه موجود است. این محصول دارای طراحی شیک، با ساختار سبک وزن 7.68 میلی متری ضخامت و وزنی در حدود 186 گرم است که کار با آن را آسان می کند.

این گوشی هوشمند که برای استفاده روزمره طراحی شده است، دارای استاندارد IP54 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است که باعث می شود در برابر باران کوتاه مدت مقاومت کند. اوپو ادعا می کند که تست باران شبیه سازی شده 10 دقیقه ای را پشت سر گذاشته است و این گوشی همچنین نوید عملکرد لمسی قابل اعتماد را حتی با انگشتان مرطوب یا روغنی می دهد.

اوپو برای افزایش انعطاف‌پذیری آن، گوشی هوشمند را با یک قاب محافظ ضد سقوط با گوشه‌های برجسته و طراحی نوار عمودی ضد لغزش برای چسبندگی بهتر عرضه می‌کند. صفحه نمایش LCD 6.67 اینچی با وضوح HD+، نرخ تجدید 120 هرتز و حداکثر روشنایی 1000 نیت دارد.

در زیر کاپوت، این گوشی از پردازنده MediaTek Dimensity 6300 استفاده می‌کند، یک چیپست میان‌رده که قادر به انجام کارهای روزمره است. این گوشی دارای باتری 5100 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 45 واتی پشتیبانی می کند که قابل مقایسه با مدل های پرچمدار مانند Galaxy S24 Ultra است. این دستگاه 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی را ارائه می دهد و امکان ارتقا تا 512 گیگابایت را دارد.

سیستم دوربین شامل یک دوربین  دوگانه پشتی با یک سنسور 50 مگاپیکسلی اولیه و یک سنسور ثانویه 2 مگاپیکسلی است. دوربین جلو 8 مگاپیکسلی است. این تلفن همچنین دارای ویژگی های هوش مصنوعی مانند حذف اشیا، برش و اسکن اسناد برای راحتی بیشتر است.

قیمت و در دسترس بودن

Oppo A3 Energy Edition با قیمت 248 دلار آمریکا برای نسخه 12 گیگابایتی + 256 گیگابایتی است. مدل 12 گیگابایتی + 512 گیگابایتی با قیمت 350 دلار در دسترس است.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.