تبلت لنوو Xiaoxin Pad Pro 12.7 در نسخه استاندارد و Comfort عرضه شد

طبق برنامه، لنوو تبلت جدید Xiaoxin Pad Pro 12.7 را رسما در چین عرضه کرد. این تبلت در دو نوع موجود است: مدل استاندارد و “نسخه Comfort”. در حالی که هر دوی آنها مشخصات مشابهی دارند، نسخه Comfort برای تجربه خواندن دوستانه تر طراحی شده است. بیایید مشخصات، ویژگی ها و قیمت آنها را بررسی کنیم.

قیمت مشخصات لنوو Xiaoxin Pad Pro 12.7

هر دو مدل دارای صفحه نمایش 12.7 اینچی 2.9K با نرخ تازه سازی صاف 144 هرتز، وسعت رنگ P3 و پشتیبانی از Dolby Vision هستند. اما نسخه Comfort بر ارائه یک تجربه خواندن شبیه به کاغذ تمرکز دارد. این دستگاه از فناوری “نور نرم راحت” در صفحه نمایش 12.7 اینچی خود برای ارائه بافتی مشابه کاغذ و افزایش 70 درصدی صافی لمس استفاده می کند.

لنوو ادعا می کند که این مدل همچنین “واقع گرایی کاغذ مانند” را تا 63 درصد افزایش می دهد و برای کاربرانی که زمان زیادی را صرف خواندن کتاب های الکترونیکی یا اسناد می کنند جذاب است.

یکی دیگر از تفاوت های قابل توجه بین این دو نسخه در پیکربندی حافظه است. هر دو دارای 8 گیگابایت رم با 128 یا 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی هستند، اما نسخه استاندارد همچنین دارای یک گزینه رم 12 گیگابایتی سطح بالاتر برای مدل 256 گیگابایتی است.

جدا از این تفاوت ها، هر دو نسخه دارای ویژگی های مشابهی هستند. پردازنده Dimensity 8300 عملکرد خوبی را ارائه می دهد، در حالی که باتری 10200 میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع 45 واتی استفاده طولانی و شارژ سریع را تضمین می کند. این تبلت ها همچنین دارای چهار بلندگو تنظیم شده توسط JBL برای تجربه صوتی همه جانبه هستند.

Lenovo دارای پشتیبانی از قلم با تأخیر کم (9.6 میلی‌ثانیه برای نسخه Comfort) و ویژگی‌های حاشیه نویسی جامع است. این نرم افزار توسط Lenovo Xiaotian Beta مدیریت می شود که به نظر می رسد برای بازار چین طراحی شده است.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.