احتمالا آیفون 17 اسلیم تنها یک دوربین پشتی خواهد داشت

مدتی است که شایعه شده است که اپل مدل آیفون پلاس را از سال آینده متوقف می کند و آیفون 17 اسلیم را جایگزین آن می کند. همانطور که از نام آن پیداست، این باید به طور رکوردشکنی نازک باشد (حداقل برای یک آیفون)، همانطور که جدیدترین آیپد پرو اپل باریک ترین تبلت تا کنون است.

امروز جزئیات بیشتری در مورد آیفون 17 اسلیم توسط مینگ چی کو، تحلیلگر قدیمی صنعت و تامین کننده شایعات مرتبط با اپل فاش شده است. او ادعا می کند که آیفون پلاس در حال حاضر تنها حدود 5 تا 10 درصد از محموله های آیفون را تشکیل می دهد.

آیفون 17 اسلیم دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی با وضوح 1260×2740 و تراشه A19 در راس آن خواهد بود (توجه داشته باشید که مدل های iPhone 17 Pro از A19 Pro استفاده می کنند). منطقه Dynamic Island آن شبیه به آیفون های فعلی خواهد بود. و فریم فلزی آن از آلیاژ تیتانیوم استفاده می کند که درصد کمتری از تیتانیوم در آن در مقایسه با آیفون 17 پرو و آیفون 17 پرو مکس دارد.

آیفون 17 اسلیم همچنین از تراشه 5G داخلی اپل با تاخیر طولانی مدت و یک دوربین پشتی استفاده می کند. این یک گام بزرگ به عقب از نظر روندهای تلفن همراه است، اما کو تاکید می کند که اپل “به جای رقابت بر روی مشخصات سخت افزاری” بر طراحی خلاقانه آیفون 17 اسلیم تاکید خواهد کرد.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.