عملکرد بی‌نظیر Galaxy Z Flip 6 در آزمایش‌های دوام!

سامسونگ ادعا کرده که دوام گوشی‌های تاشوی جدید خود، یعنی Galaxy Z Flip 6 و Galaxy Z Fold 6 را بهبود بخشیده است. اما چطور می‌توانیم به این ادعاها اعتماد کنیم؟ به نظر می‌رسد که ادعاهای این شرکت کره‌ای درست باشد، زیرا Galaxy Z Flip 6 موفق شده در یک آزمایش سخت دوام، با موفقیت کامل از پس آن برآید.

در یک ویدیو از Zack Nelson، یوتیوبر محبوب معروف به JerryRigEverything، دوام Galaxy Z Flip 6 مورد تحسین قرار گرفته است. این شرکت کره‌ای در طراحی Galaxy Z Flip 6 تغییرات عمده‌ای اعمال نکرده، اما بهبود دوام آن بسیار مهم است، به خصوص در گوشی‌های تاشو. سامسونگ برای محافظت از صفحه نمایش بیرونی از Gorilla Glass Victus 2 استفاده کرده است. قاب این گوشی از آلومینیوم Armor با ۱۰٪ مقاومت بیشتر ساخته شده و دارای رتبه‌بندی IP48 برای مقاومت در برابر ذرات و آب است.

در ویدیو، کاهش چین‌خوردگی صفحه نمایش Galaxy Z Flip 6 نشان داده شده است. هنوز مشخص نیست که آیا این کاهش چین‌خوردگی به دلیل لولای جدید یا مایع ضخیم‌کننده جدیدی که سامسونگ از آن صحبت کرده بود، یا ترکیبی از هر دو است.

صفحه نمایش تاشوی این گوشی همان سطح مقاومت در برابر خراش را دارد که Galaxy Z Flip 5 داشت. سطح این صفحه نمایش با استفاده از پیک‌های سختی سطح ۲ در مقیاس Mohs شروع به خراشیدن می‌کند و با پیک‌های سطح ۳ خراش‌های عمیق‌تر ایجاد می‌شوند. صفحه نمایش حتی پس از چند ثانیه سوختن با فندک نیز به خوبی کار می‌کرد.

زاک مقدار زیادی گرد و غبار و خاک را مستقیماً روی لولای گوشی ریخت تا مقاومت آن در برابر گرد و غبار را آزمایش کند. به طور شگفت‌انگیزی، مکانیزم تاشوی گوشی حتی با وجود این همه گرد و غبار به خوبی کار کرد و هیچ صدای خش‌خش، خراش یا صدای غیرعادی دیگری شنیده نشد. وقتی یوتیوبر سعی کرد با تمام نیرو گوشی را به عقب خم کند، نتوانست، زیرا لولای آن بسیار قوی بود.

پنل OLED Galaxy Z Flip 6 توسط شیشه فوق‌العاده نازک (UTG) پوشانده شده است که وقتی زاک سعی کرد آن را با چاقو بردارد، کمی شکست. این UTG توسط یک محافظ صفحه دائمی پوشیده شده و سپس توسط یک محافظ صفحه نمایش کارخانه‌ای دیگر محافظت می‌شود.

حتی پس از برداشتن کامل صفحه‌نمایش‌های داخلی و خارجی، گوشی و دوربین‌های آن همچنان کار می‌کردند، و زاک توانست نحوه کاهش لرزش توسط OIS دوربین را در زمان واقعی نشان دهد. این گوشی دارای برچسب‌های کششی برای هر دو باتری است که تعویض باتری را آسان‌تر می‌کند.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.