رفع محدودیت عضویت در کانال ایتا

ایتا یکی از بهترین برنامه های ایرانی است که به خاطر قابلیت‌هایی مانند کانال و گروه مورد استفاده کاربران زیادی قرار گرفته است، یکی از مشکلات کاربرانی که قصد اد ممبر را دارند بحث محدود شدن است و نمیتوانند بیش از 200 عضو را به کانال خود اضافه کنند؛ به همین دلیل ما امروز در این مقاله از سایت کارینا قصد داریم به رفع محدودیت عضویت در کانال ایتا بپردازیم؛ پس اگر دوست دارید کاربران بیشتری را به کانال خود اضافه کنید در ادامه همراه ما باشید تا بهترین راه برای افزایش ممبر ایتا را در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

رفع مشکل اضافه کردن عضو به کانال و گروه ایتا

اگر قصد اضافه کردن کاربری را به کانال خود دارید و با خطای تصویر زیر مواجه شدید باید بدانید توسط ایتا محدود شده و قادر به اضافه کردن هیج کاربری را به کانال خود ندارید.

این محدودیت از سمت خوده ایتا است چرا که بیش از 200 نفر را نمیتوان به یک کانال اضافه کرد به همین دلیل اگر قصد بالا بردن تعداد ممبرهای خود را دارید باید از روش های جایگزین مانند خرید ممبر ایتا استفاده کنید.

خرید ممبر ایرانی ایتا می‌تواند به افزایش فعالیت در کانال یا گروه شما کمک کند. وقتی تعداد ممبر بالا می‌رود، به تعداد بازدیدهای هر پست و تعاملات نیز افزوده می‌شود.

رفع مشکل اضافه کردن عضو به کانال و گروه ایتا

و در پایان

رفع محدودیت عضویت در کانال ایتا مشکل هر کاربر ایرانی است که قصد دارد کاربری به کانال خود اضافه کند که در این مقاله سعی کردیم به صورت کامل این مورد را بررسی کنیم.

باید بدانید این خطا از سمت ایتا است و کاربرانی که تعداد 200 عضو را به یک کانال اضافه کرده اند نمایش داده میشود و به هیچ طریق این خطا قابل رفع نیست.

از این که تا اینجا همراه ما بودید ممنونیم، موفق باشید.

سوالات متداول (FAQ)

  • آیا رفع محدودیت عضویت در کانال ایتا ممکن است؟

خیر، این مورد یکی از قوانین ایتا است و همانطور که بیان شد است کاربرانی که تعداد 200 عضو را به یک کانال اضافه کرده اند نمایش داده میشود و به هیچ طریق این خطا قابل رفع نیست

  • بهترین راه برای رفع محدودیت کدام راه است؟

بهترین و تنها راه برای رفع محدودیت ایتا باید پشتیبانی ایتا در تماس باشید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.