طراحی و تاریخ عرضه ریلمی 13 پرو و پرو پلاس فاش شد

ریلمی در اوایل این ماه سری 13 Pro را به نمایش گذاشت و امروز، این برند اعلام کرد که این خط تولید در این ماه در هند راه اندازی خواهد شد و در عین حال طراحی آن را نیز فاش کرد.

سری Realme 13 Pro شامل ریلمی 13 پرو و ریلمی 13 پرو پلاس است و هر دو گوشی در رنگ‌های Emerald Green، Monet Gold و Monet Purple ( سبز، طلایی و بنفش)  عرضه خواهند شد. مدل سبز دارای پشتی چرم گیاهی است، در حالی که دو مدل دیگر دارای پنل های شیشه ای خواهند بود.

ریلمی گفت که سری Realme 13 Pro با مشارکت موزه هنرهای زیبا (MFA) بوستون طراحی شده است و از “Haystacks” و “Water Lilies” نقاش فرانسوی اسکار کلود مونه الهام گرفته شده است.

مدل مونه گلد “از انبارهای کاه طلایی مونه در زیر نور خورشید الهام گرفته شده است، جایی که رنگ ها گرما و آرامش را ساطع می کنند”، در حالی که نسخه بنفش مونه “منعکس کننده زیبایی آرام نیلوفرهای آبی شکوفه است که مظهر ظرافت و سرزندگی است.”

این برند همچنین گفت که سری Realme 13 Pro با طراحی شیشه درخشان Miracle و Sunrise Halo عرضه خواهد شد. اولی دارای «میلیون‌ها ذره درخشان» است که به‌دقت روی شیشه‌های براق AG قرار گرفته است تا «تقابل دینامیک نور و سایه موجود در آثار مونه» را بازتولید کند.

از سوی دیگر، طراحی Sunrise Halo “بافت 360 درجه لوکس در سطح ساعت را تضمین می کند” که در آن هر جزییات “منعکس کننده مهارت دقیق است، جذابیت زیبایی شناختی و راحتی ارگونومیک گوشی هوشمند را افزایش می دهد و در کل به برتری تلفن های هوشمند می افزاید.”

ریلمی جزئیاتی درباره مشخصات ریلمی 13 Pro و +Pro ارائه نکرده است، اما تایید کرده است که هر دو گوشی هوشمند دارای سنسورهای 50 مگاپیکسلی Sony LYTIA هستند.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.