گوگل برنامه های بیشتری را برای Galaxy Z Fold 6 بهینه می کند

اوایل امروز، سامسونگ از هفت محصول جدید با گلکسی AI رونمایی کرد. اینها شامل Galaxy Z Flip 6 و Galaxy Z Fold 6 با One UI 6.1.1 و بهبودهای Galaxy AI هستند.

گوگل اکنون اعلام کرده است که بهینه سازی های بیشتری را برای برخی از برنامه های خود انجام داده است تا روی گوشی های تاشو جدید سامسونگ بهتر کار کنند.

Galaxy Z Fold 6 بهینه‌سازی‌هایی را برای برنامه‌های Google دریافت می‌کند

گوگل اعلام کرده است که Circle to Search، Gemini و YouTube TV برای اجرای بهتر در Galaxy Z Fold 6 بهینه شده اند.

Circle to Search می تواند به شما در حل مسائل نمادین ریاضی و فیزیک در صفحه نمایش Galaxy Z Flip 6 و Galaxy Z Fold 6 کمک کند. همچنین می تواند بارکدها و کدهای QR را اسکن کند.

وقتی ویدیویی را در صفحه بزرگ گلکسی زد فولد 6 تماشا می‌کنید و جمینی را احضار می‌کنید، پنجره همپوشانی آن را می‌توان به یک سمت صفحه نمایش برای تجربه تقسیم صفحه‌نمایش تغییر داد. می توانید از Gemini درباره ویدیویی که در YouTube تماشا می کنید بپرسید و اطلاعات در پنجره تقسیم صفحه نمایش داده می شود.

گوگل همچنین فاش کرد که مشترکین YouTube TV می توانند حداکثر چهار ویدیو را به طور همزمان در صفحه نمایش بزرگ Galaxy Z Fold 6 تماشا کنند. ویدیوها در یک ماتریس 2×2 ظاهر می شوند، اما این ویژگی فقط برای ورزش های زنده در دسترس است. در حالی که گوگل فقط به گلکسی زد فولد 6 اشاره کرده است، سایر گوشی ها و تبلت های گلکسی زد فولد سامسونگ نیز ممکن است این ویژگی را داشته باشند.

گوگل در بیانیه مطبوعاتی خود اشاره کرد که گلکسی واچ 7 و گلکسی واچ اولترا اولین ساعت‌های هوشمند جهان هستند که سیستم عامل Wear OS 5 را اجرا می‌کنند.

این ساعت‌ها One UI 6 Watch را در بالای سیستم عامل Wear OS 5 اجرا می‌کنند. این نرم‌افزار جدید نکات بهداشتی شخصی‌شده با فناوری Galaxy AI، ردیابی دقیق‌تر خواب، امتیاز انرژی، و روتین‌های تمرینی را ارائه می‌دهد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.