مشخصات کامل Galaxy Z Fold 6 قبل از رویداد Unpacked اعلام شد

رویداد Galaxy Unpacked سامسونگ امسال که برای 10 جولای برنامه ریزی شده است، انتظار می رود گلکسی زد فولد 6، فلیپ 6، گلکسی رینگ و موارد دیگر را به نمایش بگذارد. این رویداد به صورت زنده از طریق Samsung.com، Samsung Newsroom و کانال YouTube سامسونگ پخش خواهد شد.

پیش از این رویداد، یک مشاور محبوب مشخصات کلیدی گوشی هوشمند Samsung Galaxy Z Fold 6 را فاش کرده است. بیایید به جزئیات بپردازیم.

مشخصات کامل سامسونگ گلکسی زد فولد 6

به گفته‌ی Abhishek Yadav، کارشناس اطلاعات X، انتظار می‌رود که Samsung Galaxy Z Fold 6 دارای صفحه نمایش داخلی 7.6 اینچی 2160×1856 Dynamic AMOLED 2X و صفحه‌نمایش بیرونی 6.3 اینچی Dynamic AMOLED 2X باشد. نمایشگر داخلی احتمالا دارای یک دوربین جلوی 4 مگاپیکسلی زیر نمایشگر خواهد بود، در حالی که نمایشگر بیرونی دارای یک دوربین جلوی 10 مگاپیکسلی است.

انتظار می رود گلکسی زد فولد 6 به چیپست Qualcomm Snapdragon 8 Gen 3 مجهز شود و ممکن است بر روی اندروید 14 اجرا شود. ضخامت آن در صورت باز شدن احتمالاً 5.6 میلی متر و در حالت تا شدن 12.1 میلی متر خواهد بود و ممکن است 239 گرم وزن داشته باشد.

از نظر قابلیت های دوربین، گلکسی زد فولد 6 می تواند به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با OIS، دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض و دوربین 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر مجهز شود. انتظار می رود ظرفیت باتری 4400 میلی آمپر ساعت باشد.

علاوه بر این، این دستگاه می تواند دارای رتبه IP48، قاب آلومینیومی Armor و Corning Gorilla Glass Victus 2 در نمایشگر بیرونی باشد. Galaxy Z Fold 6 همچنین احتمالاً از S-Pen پشتیبانی می کند و آن را به دستگاهی همه کاره برای بهره وری و خلاقیت تبدیل می کند.

ذکر این نکته ضروری است که این مشخصات گلکسی زد فولد 6 تنها بر اساس یک افشا است.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.