سیری پیشرفته و Apple Intelligence به آیفون شما می آیند، اما امسال نه!

با گذشت تقریباً یک ماه از WWDC 2024، طرفداران واقعا هیجان زده و منتظر هستند تا اپل ویژگی های وعده داده شده هوش مصنوعی را منتشر کند. اگرچه اپل هنوز ورود بسیاری از ویژگی ها را تایید نکرده است، انتظار می رود که تا بهار سال 2025 شاهد نسخه پیشرفته سیری باشیم.

این را مارک گورمن، تحلیلگر اپل از بلومبرگ تایید کرد. به گفته Gurman، کاربران با آپدیت iOS 18.4 آینده می توانند به سیستم هوش مصنوعی Apple Intelligence دسترسی پیدا کنند. با این به روز رسانی، سیری بسیار قدرتمندتر، مفیدتر و به نوبه خود توانمندتر خواهد شد.

همانطور که در خبرنامه محبوب Gurman’s Power On فاش شد، اکنون یک جدول زمانی خاص داریم که باید منتظر آن باشیم. اپل قبلاً فقط به اشتراک گذاشته بود که ویژگی های هوش مصنوعی سال آینده عرضه می شود.

از سیری پیشرفته چه انتظاری داریم؟

همانطور که باید آگاه باشید، سیری بهبود یافته از هوش اپل برای کاربرپسندتر شدن و انجام کارهایی که قبلاً قادر به انجام آنها نبود استفاده می کند. اما، قبل از اینکه جلوتر برویم، می‌خواهم به این نکته اشاره کنم که احتمالاً اپل همه ویژگی‌های هوش مصنوعی را به یکباره معرفی نخواهد کرد. ممکن است تعدادی نیز بعداً عرضه شوند.

در ابتدا، ممکن است ویژگی‌هایی دریافت کنیم که در آن Siri می‌تواند شناسه‌های خاص را از یک کتابخانه عکس وسیع پیدا کند و اطلاعاتی مانند شماره گواهینامه رانندگی را در فرم‌های کاربران کپی کند. از طرف دیگر، ممکن است فوراً ویژگی هایی مانند تولید ایموجی های مبتنی بر هوش مصنوعی یا کمک نوشتن را دریافت نکنیم.

سیری بهبود یافته ممکن است با نسخه iOS 18.4 عرضه شود. اما قبل از آن، با عرضه سری آیفون 16، ما همچنین iOS 18 را دریافت خواهیم کرد که ویژگی های جالب زیادی نیز دارد.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.