صرفه جویی در هزینه ها با طراحی سایت حرفه ای

این روزها همه کسب‌وکارها با ساخت سایت، تلاش می‌کنند خدمت یا محصول خود را در فضای آنلاین معرفی کنند. البته استفاده از وب‌سایت فقط به کسب‌وکارها محدود نمی‌شود؛ بلکه خیلی از افراد متخصص نیز برای نمایش نمونه‌کارها یا ارائه قیمت خدماتشان، به طراحی سایت روی آورده‌اند.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

سایت‌ها می‌توانند به شما کمک کنند تا بیشتر دیده شوید و مشتریان بیشتری را جذب کنید، ولی فقط به شرطی که طراحی آن‌ها به‌صورت حرفه‌ای انجام شده باشد. طراحی سایت غیرحرفه‌ای، نه‌تنها تاثیری در جلب مشتری ندارد، بلکه می‌تواند هزینه زیادی را نیز به شما تحمیل کند. متخصصان شرکت ایزی وب، به شما کمک می‌کنند تا با هزینه‌ای مناسب، سایتی حرفه‌ای و کاربرپسند را طراحی کنید. همچنین با ارائه خدمات سئو و دیجیتال مارکتینگ، به شما در جذب مشتریان بیشتر و افزایش فروشتان، کمک می‌کنند.

ولی قبل از هر چیز، ببینیم طراحی سایت حرفه‌ای چطور می‌تواند در هزینه‌های شما صرفه‌جویی کند؟

طراحی سایت حرفه‌ای، جایگزین مغازه فیزیکی شماست

اگر فروشگاه دارید، راه اندازی سایت می‌تواند تا حد زیادی در هزینه‌های اجاره شما صرفه‌جویی کند. به کمک خدمات دیجیتال مارکتینگ، مثل سئو و تبلیغات گوگل ادز، می‌توانید سایت خود را به کاربران زیادی معرفی کنید و فروش آنلاین خود را افزایش دهید. به مرور زمان، ممکن است میزان فروش آنلاین شما به اندازه‌ای زیاد شود که حتی نیاز به فضای فیزیکی برای فروش محصولاتتان نیز نداشته باشید.

طراحی سایت حرفه‌ای، از ترک کاربران جلوگیری می‌کند

ممکن است شما هزینه زیادی را بابت طراحی سایت خود بپردازید، ولی از اینکه حتی یک مشتری نیز از طریق آن جذب نکرده‌اید گلایه داشته باشید.

واقعیت این است که سایت‌هایی که توسط افراد غیرحرفه‌ای و غیرمتخصص طراحی شده‌اند، معمولا دارای ایرادهای فنی و مشکلات مختلفی در زمینه تجربه کاربر هستند. سرعت لود پایین، فونت‌های ناخوانا، ریسپانسیو

نبودن سایت، استفاده از تصاویر بی‌کیفیت، هدایت نادرست کاربران از طریق منوها و مواردی از این دست، فقط بخشی از مشکلات سایت‌های غیرحرفه‌ای است.

این نوع سایت‌ها نه‌تنها کاربران را دور می‌کنند، بلکه باعث افت رتبه در موتور جست‌وجوی گوگل و حتی جریمه شدن توسط آن می‌شوند. زیرا گوگل وقتی متوجه می‌شود که کاربران بلافاصله بعد از ورود به یک سایت آن را ترک می‌کنند و به سراغ رقبا می‌روند، تشخیص می‌دهد که احتمالا سایت مفیدی برای آن‌ها نبوده است؛ پس رتبه رقبای آن را بالاتر می‌آورد و شانس نمایش آن سایت را کاهش می‌دهد.

بنابراین اگر می‌خواهید هیچکدام از بازدیدکننده‌های سایتتان را از دست ندهید و آن‌ها را تبدیل به مشتریان وفادار خود کنید، بهتر است طراحی سایتتان را از ابتدا به دست یک تیم خبره بسپارید.

طراحی سایت حرفه‌ای، هزینه‌های نگهداری را کاهش می‌دهد

شاید با خود بگویید با سپردن مسئولیت طراحی وبسایت به یک تیم برنامه‌نویسی خبره، هزینه‌های گزافی متحمل می‌شوید که برایتان در شروع کار به‌صرفه نیست. در پاسخ باید بگوییم شاید در ابتدا پرداخت این هزینه سنگین به نظر برسد، ولی در بلندمدت می‌تواند در هزینه‌های نگهداری از سایتتان صرفه‌جویی کند.

سایت‌هایی که غیرحرفه‌ای طراحی شده‌اند، بعد از مدت کوتاهی دچار مشکلات فنی مختلف می‌شوند؛ بنابراین باز هم باید هزینه‌ای را بابت رفع آن‌ها بپردازید. از این گذشته، خرابی گاه و بیگاه سایت می‌تواند منجر به نارضایتی کاربران و عدم مراجعه مجدد آن‌ها شود.

اما اگر سایتتان از ابتدا به‌صورت حرفه‌ای طراحی شده باشد، نیازی نیست هر ماه هزینه‌های گزافی را بابت رفع ایرادات فنی آن بپردازید. در عوض، می‌توانید سرمایه خود را صرف بهبود محتواها، کسب رتبه در موتورهای جست‌وجو و تبلیغات آنلاین و آفلاین کنید.

طراحی سایت با ایزی وب

راه اندازی سایت، هزینه‌های ارتباط با مشتریان را کاهش می‌دهد

بخش زیادی از هزینه‌های یک کسب‌وکار، مربوط به واحدهای پشتیبانی و خدمات مشتریان است. شما می‌توانید از وب‌سایت خود، به‌عنوان محلی برای برقراری ارتباط با مشتریان خود استفاده کنید. حتی در طراحی سایت با وردپرس نیز می‌توانید از سیستم‌هایی مثل فرم‌های آنلاین یا تیکت برای ایجاد پل ارتباطی بین کسب‌کارتان با مشتریان استفاده کنید. به مرور زمان، تعداد تماس‌های ورودی به واحد ارتباط با مشتریان و حتی تعداد شکایات کمتر می‌شود؛ در نتیجه، هزینه‌های صرف‌شده برای این واحد نیز کاهش می‌یابد.

طراحی وب‌سایت حرفه‌ای، به جذب کم‌هزینه مشتریان کمک می‌کند

سئو یا بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جست‌وجو (SEO مخفف Search Engine Optimization)، راهکاری کاربردی و کم‌هزینه برای افزایش شانس دیده‌شدن شما در گوگل است. به کمک این راهکار، شما می‌توانید مشتریان بالقوه کسب‌وکار خود را به‌صورت طبیعی (ارگانیک) به سمت سایتتان بکشانید و آن‌ها را تشویق به خرید کنید. بنابراین به مرور زمان، هزینه‌ای که مجبور هستید بابت تبلیغات بپردازید، کاهش می‌یابد.

به گفته ایزی وب https://www.ezweb.ir/:

سئو شامل مجموعه‌ای از تکنیک‌ها و روش‌ها است که به سایت شما کمک می‌کند تا بهتر توسط موتورهای جستجو مثل گوگل شناسایی شود. این فرایند می‌تواند شامل بهینه‌سازی کلمات کلیدی، ساختار سایت، سرعت بارگذاری صفحه و بسیاری از عوامل دیگر باشد. به‌عبارت‌دیگر، اگر سایت شما یک کتاب است، سئو کاری می‌کند تا کتاب شما را در قفسه‌ی درست قرار گیرد، جلد مناسبی داشته باشد و حتی توصیف خوبی را برای آن بنویسد تا کسانی که به دنبال چنین کتابی هستند، به‌راحتی آن را پیدا کنند.

طراحی حرفه‌ای سایت، تاثیر شبکه‌های اجتماعی شما را پررنگ‌تر می‌کند

بسیاری از کسب‌وکارها حضور فعالی در شبکه‌های اجتماعی دارند. خیلی از این کسب‌وکارها، به‌خصوص فروشگاه‌های آنلاین، تلاش می‌کنند از طریق پست و استوری در شبکه‌های اجتماعی، مشتریان را به سایت خود هدایت کنند.

درصورتی‌که طراحی سایت طبق اصول حرفه‌ای تجربه کاربری انجام نشده باشد، کاربران شبکه‌های اجتماعی نمی‌توانند خرید خود را انجام دهند. ممکن است به دلیل طراحی نامناسب، آن‌ها بعد ورود به سایت شما گیج شوند، نتوانند محصول مدنظرشان را پیدا کنند یا حتی به دلیل کندی لود سایت یا خرابی، اصلا نتوانند آن را باز کنند! بنابراین هرچه هزینه بابت تبلیغات و تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی کرده‌اید، هدر می‌رود.

جمع‌بندی: طراحی حرفه‌ای سایت، بهترین راهکار کاهش هزینه‌های کسب‌وکار

در این مطلب مهم‌ترین دلایلی که یک سایت حرفه‌ای را تبدیل به عاملی برای کاهش هزینه‌های کسب‌وکار شما می‌کنند، معرفی کردیم. با سپردن طراحی وب‌سایت خود به تیم‌های برنامه‌نویس حرفه‌ای و متخصص، می‌توانید هزینه‌های تبلیغات، نگهداری سایت، رفع ایرادات فنی و حتی هزینه‌های کسب‌وکار (مثل اجاره محل، تبلیغات یا ارتباط با مشتریان) را کاهش دهید.

اگرچه سپردن این کار به تیم‌های تازه‌کار غیرحرفه‌ای و صرف هزینه اندک در ابتدا وسوسه‌برنگیز است، ولی باید این واقعیت را بپذیرید که این نوع سایت‌ها، بعد از مدت کوتاهی با مشکل مواجه می‌شوند؛ بنابراین مجبور خواهید شد هزینه‌های دیگری را بابت رفع مشکلات فنی یا حتی تاسیس یک سایت جدید از ابتدا بپردازید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.