گلکسی S24 پلاس دارای اندروید 15 و One UI 7 است

گلکسی S24 پلاس به صورت آنلاین در پایگاه داده بنچمارک Geekbench دارای Android 15 و One UI 7 مشاهده شده است. این نشان می دهد که توسعه به روز رسانی سیستم عامل اصلی بعدی برای دستگاه های Galaxy به سرعت در حال پیشرفت است.

بر کسی پوشیده نیست که سامسونگ روی اندروید 15 و One UI 7 برای سری گلکسی S24 کار کرده است. اما یکی از گوشی‌های سری گلکسی اس 24 که در یک بنچمارک با نسخه بعدی اندروید و رابط کاربری One UI نمایش داده می‌شود، نشان می‌دهد که سامسونگ ممکن است به یک نقطه عطف مهم در فرآیند توسعه دست یافته باشد.

اندروید 15 و رابط کاربری One UI 7 هنوز کمی فاصله دارند

با این حال، این به این معنی نیست که به‌روزرسانی به‌زودی ارائه می‌شود. قبل از اندروید 15 و One UI 7، سامسونگ One UI 6.1.1 برای مقابله با آن دارد. One UI 6.1.1 در Galaxy Z Fold 6 و Galaxy Z Flip 6 در تاریخ 10 ژوئیه عرضه خواهد شد و به گوشی های هوشمند Galaxy Z Fold و Flip موجود و گوشی های هوشمند غیر تاشو منتقل می شود.

اما نمی توان گفت چه زمانی این اتفاق خواهد افتاد. به دلیل Galaxy AI، سامسونگ به زمان بیشتری نیاز داشت تا One UI 6.1 را به دستگاه‌های قدیمی‌تر بیاورد. از آنجایی که انتظار می‌رود One UI 6.1.1 و One UI 7 ویژگی‌های جدید Galaxy AI را به همراه داشته باشند، ممکن است به زمان بیشتری در فر نیز نیاز داشته باشند.

در حال حاضر همه اینها حدس و گمان است، بنابراین ما امید خود را برای عرضه سریع One UI 6.1.1 و One UI 7 از دست نمی دهیم.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.