ارتقای اپل واچ سری 10 با 3 تغییر احتمالی همراه است

طرفداران اپل واچ، شاد باشید! دوباره آن زمان از سال است که شایعات در مورد ارتقاء بزرگ ساعت هوشمند بعدی شروع به گسترش می کنند. امسال انتظار می رود اپل واچ سری 10 تغییرات هیجان انگیزی را به همراه داشته باشد. من در اینجا در مورد یک بازسازی کامل صحبت نمی کنم، اما سه حوزه کلیدی وجود دارد که طبق گزارش اخیر ممکن است تجدید شود.

بنابراین، آماده شوید تا به ارتقای بالقوه‌ای بروید که می‌تواند سری 10 را به همراهی خوب برای مچ دستتان تبدیل کند.

ارتقای اپل واچ سری 10 با 3 تغییر احتمالی همراه است - چیکاو

بر اساس گزارش بلومبرگ، انتظار می رود یکی از قابل توجه ترین تغییرات در واچ سری 10، معرفی نمایشگرهای بزرگتر باشد. هر دو نسخه سری 10 با کد N217 و N218 می‌توانند صفحه‌نمایش‌هایی را ارائه دهند که اندازه اپل واچ اولترا فعلی را برابری می‌کنند. انتظار می‌رود ساعت‌های سری 10 نیز طراحی شیک‌تری داشته باشند. با وجود این پیشرفت ها، انتظار می رود طراحی کلی تا حد زیادی بدون تغییر باقی بماند.

در زیر کاپوت، سری 10 اولترا احتمالاً دارای تراشه‌های ارتقا یافته خواهند بود که به قابلیت‌های بالقوه هوش مصنوعی آینده اشاره می‌کند. با این حال، برخلاف انتظار، احتمالا مجموعه Apple Intelligence در ابتدا به طور انحصاری بر روی پلتفرم‌های iPhone، iPad و Mac عرضه شود. بر اساس این گزارش، برنامه‌های آتی برای گسترش آن به ویژن پرو وجود دارد، اما نقشه راه فعلی برای اپل واچ وجود ندارد.

ارتقای اپل واچ سری 10 با 3 تغییر احتمالی همراه است - چیکاو

در همین حال، به نظر می رسد ویژگی های سلامتی مورد انتظار مانند نظارت بر فشار خون و تشخیص خواب به دلیل چالش های فنی با تاخیر مواجه می شوند.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.