گلکسی A55 اولین گوشی سامسونگ است که آپدیت جولای 2024 را دریافت می کند

سامسونگ آپدیت نرم افزاری جدیدی را برای گلکسی A55، جدیدترین گوشی میان رده خود، منتشر کرده است. با این به روز رسانی، گلکسی A55 اولین گوشی هوشمند سامسونگ است که پچ امنیتی جولای 2024 را دریافت می کند.

همچنین ممکن است این اولین به روز رسانی در چند ماه اخیر برای برخی از دارندگان گلکسی A55 باشد. A55 واجد شرایط به روز رسانی ماهانه است، اما به دلایلی، سامسونگ نتوانسته است به این برنامه پایبند باشد.

ظاهراً یکی از دلایل پشتیبانی این گوشی از به‌روزرسانی‌های یکپارچه است که به کاربران اجازه می‌دهد در حین نصب به‌روزرسانی‌ها به استفاده از دستگاه ادامه دهند، اما این موضوع به طور رسمی توسط سامسونگ تأیید نشده است.

با بازگشت به آپدیت جولای Galaxy A55، در هند در دسترس است و دارای شماره ساخت A556EXXS4AXF6 است. نمی‌توان گفت که این به‌روزرسانی چه زمانی در بازارهای دیگر منتشر می‌شود، اگرچه ما می‌دانیم که زمان زیادی طول نمی‌کشد.

برای کسانی که تعجب می کنند، به روز رسانی چیزی جز آخرین وصله امنیتی برای گلکسی A55 به ارمغان نمی آورد. پچ جولای 25 آسیب پذیری کشف شده در اندروید و 33 آسیب پذیری را که فقط دستگاه های گلکسی را تحت تأثیر قرار می دهند برطرف کرده است.

برای دانلود به‌روزرسانی‌ها در Galaxy A55، به منوی تنظیمات » به‌روزرسانی نرم‌افزار آن بروید و دکمه دانلود و نصب را انتخاب کنید.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.