ممکن است کیفیت صفحه نمایش گلکسی Z Flip 6 کاهش یابد!

گلکسی زد فلیپ 5 یک ارتقاء بزرگ در اندازه صفحه نمایش کاور به ارمغان آورد. Z Flip 4 و Flip 3 دارای نمایشگرهای 1.9 اینچی با پوشش بودند که کاربرد چندانی نداشتند و سامسونگ با تجهیز Flip 5 به صفحه نمایش 3.4 اینچی به آن پرداخت.

سال 2024 است و نمایشگرهای LCD دیگر مد نیستند

این اطلاعات از یک تصویر فاش شده است که برخی از بهترین ویژگی های Galaxy Z Flip 6 را برجسته می کند. این تصویر همچنین شامل برگه مشخصات کامل گوشی است و فناوری نمایش برای نمایشگر دوم/کاور را به عنوان IPS فهرست می کند.

نمایشگر Galaxy Z Flip 6 IPS LCD - چیکاو

اگر درست باشد، کاهش قابل توجهی نسبت به Z Flip 5 خواهد بود که دارای پنل Super AMOLED برای هر دو نمایشگر است. پنل‌های IPS LCD نمی‌توانند با کنتراست پنل‌های OLED مطابقت داشته باشند، زیرا از نور پس‌زمینه استفاده می‌کنند و نمی‌توانند تک تک پیکسل‌ها را برای ایجاد سیاهی عمیق خاموش کنند و همچنین تمایل بیشتری به مصرف انرژی دارند.

مسلماً، در یک صفحه نمایش 3.4 اینچی، بهره وری پایین تر انرژی ممکن است مانعی برای خرید نباشد. اما تفاوتی را در کیفیت تصویر مشاهده خواهید کرد و با توجه به اینکه سامسونگ قیمت هر دو سری Galaxy Z Fold و Galaxy Z Flip را در سال جاری افزایش داده است، چنین کاهشی غیرقابل قبول خواهد بود.

با این حال، ممکن است این اطلاعات دقیق نباشد. شایعات و فاش‌های منتشر شده درباره Galaxy Z Flip 6 ماه‌هاست که منتشر شده‌اند، اما تا به امروز، هیچ نشانه‌ای ندیده‌ایم که نشان دهد Z Flip 6 دارای صفحه نمایش پوششی IPS LCD است.

خوشبختانه، کمتر از یک هفته تا رویداد Galaxy Unpacked سامسونگ فاصله داریم، بنابراین به زودی حقیقت را خواهیم فهمید.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.