آیپد مینی نسل هفتم آینده اپل می‌تواند از چیپست A17 Pro پشتیبانی کند

اپل اخیراً پس از دو سال وقفه از جدیدترین سری از مدل های آیپد خود رونمایی کرد. افشای اخیر نشان می دهد که ممکن است در حال آماده سازی برای توسعه مدل های آینده، از جمله آیپد مینی نسل هفتم و آیپد پایه یازدهم باشد.

طبق شناسه های کشف شده، یک آیپد مینی ادعا شده می تواند از چیپست A17 استفاده کند که مدل های آیفون 15 پرو را نیز تامین می کند. از سوی دیگر، نسل بعدی آیپد پایه ممکن است دارای تراشه A16 در زیر کاپوت خود باشد.

مدل های آیپد لو رفته

بر اساس پستی در X (توئیتر سابق) توسط کاربر @aaronp613، 14 مدل آیپد از طریق شناسه‌هایی که نیکلاس آلوارز پیدا کرده بود، کشف شد. گفته می شود از این تعداد، شش مدل توسط اپل کنار گذاشته شده است. لیست مدل‌های اسقاط شده شامل دو مدل پایه آیپد مبتنی بر تراشه A14 و چهار مدل آیپد پرو مجهز به تراشه M3 در اندازه‌های 11 و 13 اینچی است که مدل دوم در نهایت با تراشه M4 در نمایشگاه «Let Loose» عرضه شد.

این فاش همچنین نشان می دهد که اپل ممکن است در حال برنامه ریزی برای معرفی هشت مدل آیپد آینده باشد. گفته می شود یکی از شناسه ها به نسل ادعایی آیپد یازدهم مرتبط است که ممکن است SoC A16 اپل را در زیر کاپوت داشته باشد. حدس زده می شود که با هر دو گزینه اتصال Wi-Fi و Cellular در دسترس باشد.

ادعا می شود شناسه دیگری به نسل هفتم آیپد مینی اشاره دارد. این تبلت ممکن است از تراشه 3 نانومتری A17 Pro استفاده کند – همان چیپست که پرچمدار اپل یعنی آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس را نیز تامین می کند.

قابل ذکر است که آیپد (2022) در سال 2021 عرضه شد، در حالی که آیپد مینی (2021) در سال 2021 عرضه شد، به این معنی که چندین سال از زمانی که اپل خط تولید خود را به‌روزرسانی کرده می‌گذرد.

اگرچه اپل مدل‌های جدید آیپد پرو را در ماه می عرضه کرد، اما شایعه شده است که نسل بعدی این تبلت را توسعه می‌دهد و ممکن است از چیپست معرفی‌نشده M5 که می‌تواند بر اساس فرآیند ساخت 2 نانومتری TSMC توسعه یابد، نیرو می‌گیرد. گمان می‌رود آیپد پرو ادعایی در دو اندازه 11 و 13 اینچی، مشابه مدل‌های موجود، عرضه شود و ممکن است در هر دو پیکربندی Wi-Fi و Cellular در دسترس باشد.

منبع gadgets360
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.