3 تغییر عمده گلکسی زد فولد 6 ;i منتظر آن هستیم!

غول فناوری کره جنوبی قرار است رویداد سالانه Galaxy Unpacked خود را در 10 ژوئیه میزبانی کند و در آن از گوشی های هوشمند تاشو جدید Galaxy Z Fold 6 و Z Flip 6 رونمایی کند.

در حالی که چند روز تا عرضه باقی مانده است، امروز قصد داریم در مورد 3 ارتقای بزرگی که این بار از Samsung Galaxy Z Fold 6 انتظار داریم صحبت کنیم.

3 ویژگی مورد انتظار سامسونگ گلکسی زد فولد 6

صفحه نمایش کمی بزرگتر و روشن تر

در ابتدا، ممکن است شاهد بهبودی در صفحه نمایش در گلکسی زد فولد 6 و زد فلیپ 6 باشیم. گلکسی زد فولد 6 ممکن است دارای صفحه نمایش داخلی 7.6 اینچی و صفحه نمایش بیرونی 6.3 اینچی با اوج بالاتر باشد. روشنایی 2600 نیت در مقایسه با 1750 نیت در مدل قبلی.

تغییرات طراحی

طراحی کلی نیز تفاوت هایی را خواهد داشت. انتظار می‌رود که 14 گرم سبک‌تر، 1.4 میلی‌متر کوتاه‌تر، 1 میلی‌متر پهن‌تر و 1.3 میلی‌متر باریک‌تر در صورت تا شدن باشد. همچنین می تواند دارای “قاب آلومینیومی بهبود یافته Armor” باشد. و برای محافظت، ممکن است رتبه IP48 و Gorilla Glass Victus 2 را ببینیم.

پردازنده جدید

علاوه بر این، به احتمال زیاد بر روی پردازنده Snapdragon 8 Gen 3 اجرا خواهد شد. این پردازنده دارای یک هسته اصلی با کلاک 3.3 گیگاهرتز، سه هسته عملکرد با کلاک 3.2 گیگاهرتز، دو هسته عملکرد دیگر با کلاک 3.0 گیگاهرتز و دو هسته کارآمد با کلاک 2.3 گیگاهرتز است.

بر اساس گزارش The Verge، باتری و دوربین در Galaxy Z Fold 6 یکسان خواهند بود. با این حال، ممکن است شاهد بهبودی در قسمت جلوی باتری باشیم. انتظار می رود سامسونگ با ارائه یک ساعت عمر باتری اینترنت LTE بیشتر و دو ساعت پخش ویدیو بیشتر، باتری را بهبود بخشد.

من به شما پیشنهاد می کنم که این اطلاعات را به طور نسبی در نظر بگیرید و منتظر 10 جولای باشید تا متوجه شوید که سامسونگ واقعاً چه چیزی را ارائه می دهد.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.