واتساپ حالت یادداشت ویدیویی برای دوربین دریافت می کند

هفته گذشته، متا واتساپ را با یک میانبر برای پاسخ به یادداشت ویدیویی به روز کرد. اکنون، این شرکت در حال کار بر روی بهبود ویژگی یادداشت ویدیویی با ارائه روشی جدید برای ضبط یک یادداشت ویدیویی است.

در نسخه پایدار فعلی WhatsApp برای اندروید، می‌توانید با فشار طولانی دکمه دوربین در گوشه سمت راست پایین صفحه، یک یادداشت ویدیویی ضبط و ارسال کنید، و این تنها راهی است که می‌توانید یادداشت ویدیویی ضبط کنید.

واتساپ اکنون راه دومی را برای ضبط یادداشت های ویدیویی در اختیار شما قرار می دهد

بر اساس گزارش جدید WABetaInfo، در آخرین نسخه بتای واتساپ برای اندروید (نسخه 2.24.14.14)، هنگامی که در چت روی دکمه دوربین کلیک می کنید، حالت جدیدی را در کنار حالت های عکس و ویدیو مشاهده خواهید کرد که ‘Video note’ نام دارد. .

همانطور که از نام آن پیداست، این حالت به شما امکان می دهد یادداشت های ویدیویی را برای ارسال در یک چت ضبط کنید و آن را به دومین راه برای انجام این کار تبدیل کنید. ویژگی جدید ویژگی یادداشت ویدیویی را برای افراد بیشتری قابل کشف می کند که می تواند قابلیت استفاده آن را افزایش دهد.

در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه Meta چه زمانی حالت یادداشت ویدیویی دوربین را در نسخه پایدار برنامه ارائه خواهد کرد، وجود ندارد. با توجه به تاریخچه عرضه ویژگی های واتساپ، باید در چند ماه آینده در دسترس عموم قرار گیرد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.