تردز یک ساله شد، چرا مردم توییتر را به خاطر آن ترک نکردند؟

یک سال پیش، زمانی که متا Threads را معرفی کرد، سر و صدای زیادی ایجاد کرد و هرج و مرج زیادی به وجود آمد. هرکسی که وارد Threads شده و می‌خواهد آن حساب را حذف کند باید با حساب اینستاگرام خود نیز خداحافظی می‌کرد.

تردز به عنوان جایگزینی برای توییتر (اکنون X) به بازار عرضه شد. برای 15 روز اول، مردم به نوعی در پلتفرم فعال بودند، اما در نهایت شروع به کاهش کرد… تا حدی که همه آن را فراموش کردند.

امروز، یک سال بعد، Threads تقریباً از بین رفته است، مانند اکثر برنامه های بدون نظارت در تلفن های ما. برای جشن تولدش، از برخی از کاربران توییتر پرسیدم که چرا به Threads تغییر نمی‌دهند. در اینجا نحوه پاسخ آنها آمده است:

چرا کاربران توییتر به تردز سوئیچ نکردند؟

پایگاه کاربر

تقریباً نیم دهه است که در توییتر هستم. من هرگز در استفاده از آن با مشکلاتی مواجه نشده ام و قبلاً API نیز بوده است. توییتر پایگاه کاربر بزرگتری دارد، به همین دلیل است که در وهله اول توجه من را به خود جلب کرد، بنابراین هرگز نیازی به تغییر به Threads احساس نکردم.

ثانیاً متا به دلیل سرقت اطلاعات از کاربرانش بدنام است. به همین دلیل است که من به متا و در نتیجه Threads نیز اعتماد ندارم.

ثالثاً، به نظر می‌رسد Threads یک تقلید ضعیف از توییتر است که برای ترغیب مردم به استفاده از آن در حالی که توییتر در حال انتقال به X بود، ایجاد شده است. به طور کلی زمان‌بندی بسیار ضعیف بود.

اولویت های ایجاد شده

«بین ورودی‌های X و عادت‌های مرور شخصی من، فید من به‌خوبی تنظیم شده است تا محتوایی را که ترجیح می‌دهم داشته باشد، و من نمی‌خواهم این فرآیند را دوباره انجام دهم. علاوه بر این، جوامعی که من بخشی از آنها هستم، خواه بازی، فناوری تخصصی، علم یا سایر علایق من، همگی در X فعال هستند و من دلیلی برای مهاجرت به Threads ندارم.

چرا کاربران توییتر به Threads سوئیچ نکردند؟

علیرغم سر و صدای اولیه، Threads برای حفظ شتاب و پایگاه کاربری خود تلاش کرد. پاسخ‌های کاربران توییتر دلایل اصلی این امر را برجسته می‌کند: وفاداری به پایگاه کاربر مستقر، مشکلات اعتماد با متا، و فقدان ویژگی‌های قانع‌کننده در Threads. اینها برخی از عواملی هستند که در کاهش این برنامه نقش داشته اند.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.