گلکسی Z Flip 6 از صفحه نمایش پوششی برای ترجمه زبان استفاده هوشمند می کند

اوایل امروز، مشخصات دقیق گلکسی زد فلیپ 6 به بیرون درز کرد. در حال حاضر، برخی از ویژگی‌های دیگر گوشی تاشوی آینده فاش شده است که ویژگی جدیدی را نشان می‌دهد که از صفحه نمایش به طور هوشمند در هنگام ترجمه زبان استفاده می‌کند.

One UI 6.1.1 از صفحه نمایش کاور Galaxy Z Flip 6 به صورت هوشمند برای ترجمه زبان استفاده می کند.

به لطف تصاویر بازاریابی گلکسی Z Flip 6 که توسط Evan Blass (@evleaks) ارسال شده، مشخص شده است که سامسونگ حالت Interpreter را برای گوشی های تاشو بهبود داده است. در تصویر زیر مشاهده می کنید که متن ترجمه شده بر روی صفحه جلد نیز قابل مشاهده است و باعث می شود فرد در حال مکالمه با کاربر گوشی راحت تر دیده شود. یک ویژگی مشابه احتمالا برای گلکسی زد فولد 6 نیز در دسترس خواهد بود.

گوگل ابتدا ویژگی مشابهی را برای پیکسل فولد فاش کرد و به نظر می رسد سامسونگ آن را کپی کرده است و ما به عنوان کاربر مشکلی نخواهیم داشت. این ویژگی می تواند برای افرادی که به شهر یا کشور دیگری سفر می کنند که در آن مردم به زبان دیگری صحبت می کنند، واقعا مفید باشد. این ویژگی فقط در حالت فلکس کار می کند، بنابراین باید صفحه نمایش گلکسی زد فلیپ 6 را تا نیمه تا کنید تا صفحه پوشش فعال شود.

Galaxy Z Flip 5 در حال حاضر دارای حالت Interpreter Mode و صفحه نمایش پوششی 3.4 اینچی Z Flip 6 است. بنابراین، این احتمال وجود دارد که سامسونگ با به‌روزرسانی One UI 6.1.1، حالت مفسر بهبودیافته با بهینه‌سازی حالت فلکس را برای Galaxy Z Flip 5 عرضه کند.

این به روز رسانی ممکن است چند هفته پس از عرضه Galaxy Z Flip 6 منتشر شود. همچنین احتمال دارد با به‌روزرسانی نرم‌افزاری آینده برای گلکسی زد فولد 5 نیز عرضه شود.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.