ممکن است گلکسی واچ 7 قابلیت نظارت بر قند خون ارائه دهد

سامسونگ قرار است گلکسی واچ 7 و واچ اولترا را در رویداد Unpacked در 10 ژوئیه 2024 معرفی کند. نظارت بر قند خون یکی از بزرگترین ویژگی های جدید مورد انتظار در مدل های آینده است.

در حالی که تنها یک هفته تا راه اندازی باقی مانده است، اعضای Android Authority عمیقاً برنامه Samsung Health برای اندروید را بررسی کردند و رابط کاربری را در آن کشف کردند که اندازه گیری محصولات نهایی گلیکاسیون پیشرفته یا AGE های گرفته شده توسط Galaxy Watches را نشان می دهد.

AGE چیست؟

محصولات نهایی گلیکوزیشن پیشرفته (AGEs) ترکیبات سمی هستند که بدن ما به دلیل افزایش سطح گلوکز در گردش خون در میان چیزهای دیگر تولید می کند. این ترکیبات با افزایش سن در بدن ما جمع می شوند. سطح بالاتر AGE معمولا نشان دهنده سطح بالاتر گلوکز خون است.

در رابط کاربری تازه کشف شده، سامسونگ می گوید که ساعت های گلکسی می توانند شاخص AGEs کاربر را اندازه گیری کنند. اما نشان نمی دهد که کدام مدل های گلکسی واچ از آن پشتیبانی می کنند.

همچنین مشخص نیست که آیا این همان ویژگی نظارت بر قند خون است که گلکسی واچ 7 و گلکسی واچ اولترا ارائه خواهند کرد یا یک ویژگی جداگانه. اگر همینطور باشد، بسیاری از مردم ناامید خواهند شد زیرا انتظار دارند پایش کامل قند خون را در پوشیدنی های آینده مشاهده کنند.

جالب اینجاست که در توضیح این ویژگی هیچ اشاره ای به پایش گلوکز خون نشده است. در عوض، می‌گوید که این اندازه‌گیری می‌تواند «احساس سلامت متابولیک شما را به شما بدهد، که منعکس‌کننده روند کلی پیری بیولوژیکی شماست». امیدواریم با نزدیک‌تر شدن به راه‌اندازی، در مورد آن بیشتر بدانیم.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.