صفحه نمایش سامسونگ گواهی Pantone Validated دریافت می کند

سامسونگ دیسپلی یکی از تولیدکنندگان پیشرو نمایشگر در جهان است و این شرکت همچنان به تلاش برای بهبود بیشتر کیفیت و رقابت محصولات نمایشگر خود ادامه می دهد. گواهینامه های صنعت راهی عالی برای این شرکت برای به نمایش گذاشتن کیفیت محصولات خود است.

اگر اولین شرکتی در صنعت خود باشد که گواهینامه های خاصی را دریافت می کند، این فقط نشان دهنده سطح بالایی است که شرکت در آن فعالیت می کند. به همین دلیل است که سامسونگ دیسپلی با افتخار اعلام کرده است که پنل‌های نمایشگر آن برای مانیتورها و لپ‌تاپ‌ها اکنون گواهی‌های Pantone Validated و SkinTone Validated را دریافت کرده‌اند.

پنل های نمایشگر سامسونگ به سرعت در حال تبدیل شدن به استاندارد طلایی صنعت هستند

Samsung Display همچنین اشاره کرد که این اولین شرکتی است که این گواهینامه های Pantone را در صنعت نمایشگر جهانی دریافت می کند. این اولین بار نیست که Samsung Display اولین سازنده نمایشگر است که گواهینامه دریافت می کند. پنل های تلویزیون QD-OLED آن نیز اولین نمونه هایی بودند که در سال گذشته گواهی پنتون را دریافت کردند.

دستورالعمل های کیفی سختگیرانه ای وجود دارد که یک محصول برای دریافت برچسب Pantone Validated باید رعایت کند. برای مثال، پنل نمایشگر باید در بازتولید رنگ بیش از 2100 رنگ از سیستم تطبیق پنتون به سطح دقت برسد.

برای دستیابی به گواهینامه Pantone SkinTone Validated، یک پنل نمایشگر می تواند به طور دقیق بیش از 110 رنگ پوست را همانطور که در راهنمای Pantone SkinTone مشخص شده است، بازتولید کند. در نهایت چیزی که این گواهینامه ها نشان می دهند، تلاش بی پایان سامسونگ دیسپلی برای ساختن پنل های نمایشگر با دقت بصری تا حد ممکن است و این امکان را به آن می دهد تا رهبری خود را در بازار پنل های OLED تثبیت کند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.