سامسونگ: Galaxy AI فقط تا سال 2025 رایگان است

سامسونگ Galaxy AI را با گلکسی S24 معرفی کرد. این مجموعه ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی را ارائه می دهد، از جمله مواردی برای خلاصه کردن صفحات وب، ترجمه متن و صدا از یک زبان به زبان دیگر در زمان واقعی، و ویرایش عکس ها، که می تواند در استفاده روزمره بسیار مفید باشد. خلاصه کنید. با یک کلیک با Galaxy AI

وقتی سامسونگ گلکسی AI را معرفی کرد، این شرکت گفت که مردم تا سال 2025 می توانند از این سرویس به صورت رایگان استفاده کنند، به این معنی که می تواند از سال 2026 شروع به شارژ برای ابزارهای هوش مصنوعی کند. خوب، غول فناوری کره جنوبی اکنون این موضوع را به مردم یادآوری می کند.

ممکن است مجبور شوید از سال 2026 برای Galaxy AI هزینه پرداخت کنید

سامسونگ اوایل امروز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که هفت فضای Galaxy Experience را در سراسر جهان افتتاح کرده است تا قابلیت‌های Galaxy AI را به نمایش بگذارد. در پاورقی این بیانیه مطبوعاتی، غول فناوری کره جنوبی می‌گوید: «ویژگی‌های Galaxy AI تا پایان سال 2025 به صورت رایگان در دستگاه‌های گلکسی پشتیبانی‌شده سامسونگ ارائه می‌شود» و به مردم یادآوری می‌کند که می‌تواند از سال 2026 برای استفاده از Galaxy AI از آن‌ها هزینه دریافت کند.

چت ربات های اصلی GenAI یا دستیاران مجازی که در حال حاضر در بازار موجود هستند، از جمله Google Gemini، Microsoft Copilot و Open AI’s ChatGPT به عنوان خدمات رایگان وارد شدند. با این حال، در حال حاضر نسخه‌های پولی تمام این سرویس‌ها وجود دارد – Gemini Advanced، Copilot Plus و ChatGPT Plus – که قابلیت‌های بیشتری نسبت به نسخه‌های رایگان خود ارائه می‌دهند.

آیا گلکسی +AI در آینده وجود دارد؟

با توجه به این موضوع، سامسونگ می‌تواند برخی از ویژگی‌های اولیه (یا فعلی) Galaxy AI را به صورت رایگان ارائه کند و در آینده یک ردیف پولی با ویژگی‌های جدیدتر و پیشرفته‌تر معرفی کند. شاید سامسونگ نسخه پولی را با نام تجاری پلاس، مانند بسیاری از شرکت‌های دیگر، عرضه کند و آن را Galaxy AI+ (Galaxy AI Plus) بگذارد.

در بیانیه مطبوعاتی، سامسونگ هفت فضای Galaxy Experience را در سراسر جهان معرفی کرده است که در آن افراد می توانند قابلیت های Galaxy AI را تجربه کنند. این مناطق تجربه در پاریس، برلین، نیویورک، دبی، جاکارتا، سئول و توکیو قرار دارند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.