GPT-5 OpenAI یک ارتقاء بزرگ نسبت به GPT-4 خواهد بود

در حال حاضر، جهان شاهد انقلابی در هوش مصنوعی است که قبلاً هرگز سابقه نداشته است. همه در تلاش هستند تا بازی هوش مصنوعی خود را ارتقا دهند و ما تماشاگر صرف هستیم. با توجه به آنچه تاکنون دیده‌ایم، ChatGPT به رهبری OpenAI یکی از محبوب‌ترین فناوری‌های تاکنون است.

پس از راه اندازی موفقیت آمیز مدل GPT4o، مدیر ارشد اجرایی OpenAI، سم آلتمن، به GPT-5 اشاره کرده است. او گفت که با این مدل آینده، آنها جهش قابل توجهی را به جلو خواهند داشت.

سام آلتمن در مورد GPT-5 چه گفت؟

آلتمن در مورد همین موضوع گفت: «ما هنوز نمی‌دانیم. ما خوشبین هستیم، اما هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن داریم.» وی در ادامه افزود: “من انتظار دارم که (GPT-5) یک جهش قابل توجه به جلو باشد. می دانید بسیاری از چیزهایی که GPT-4 اشتباه می کند، نمی تواند در راه استدلال انجام دهد، گاهی اوقات کاملاً از ریل خارج می شود و یک اشتباه احمقانه مرتکب می شود، مانند یک کودک شش ساله. هرگز درست نکن.»

جدا از این، ما چیزهای بیشتری در مورد GPT5 نمی دانیم. اما آنچه می توانیم از نظرات آلتمن فرض کنیم این است که توسعه هنوز در مراحل اولیه است و انتظارات زیادی برای قابلیت های آینده آن وجود دارد.

نه فقط این، آلتمن همچنین در مورد پیشرفت و قابلیت های GPT-4o صحبت کرد. وی ضمن تمجید از آخرین مدل این شرکت، آن را “هوشمند، سریع، سرگرم کننده، طبیعی و مفید” نامید. علاوه بر این، او اضافه کرد که حالت‌های صوتی و تصویری جدید به عنوان «بهترین رابط رایانه‌ای» که تاکنون استفاده کرده است. او گفت که مانند “هوش مصنوعی از فیلم ها” است.

خوب، او در مورد جزئیات دیگر، مانند زمان عرضه مدل جدید، سخت صحبت کرد. اما بیایید منتظر بمانیم و ببینیم که آنها چه پیشنهادی دارند.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.