مشخصات گلکسی زد فلیپ 6 لو رفت و جایی برای سردرگمی باقی نگذاشت

هفته آینده، سامسونگ از نسل بعدی گوشی های تاشو خود، گلکسی زد فلیپ 6 و گلکسی زد فولد 6 رونمایی خواهد کرد. اما اگر فقط به مشخصات سخت افزاری آنها علاقه مند هستید، لازم نیست آنقدر منتظر بمانید. 6 مشخصات بار دیگر فاش شده است که تایید کننده سه ارتقای بزرگ است.

مشخصات گلکسی زد فلیپ 6 در یک فاش جدید تایید شد

گلکسی زد فلیپ 6 شبیه به گلکسی زد فلیپ 5 خواهد بود و بیشتر بهبودها داخلی خواهند بود. به گفته ایشان آگاروال، کارشناس معتبر، گلکسی زد فلیپ 6 دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی (احتمالاً Dynamic AMOLED 2x) با وضوح Full HD+ و نرخ رفرش 120 هرتز است.

این گوشی از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3، رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 256/512 گیگابایتی استفاده می کند. این یک ارتقاء نسبت به رم 8 گیگابایتی است که سال گذشته در گلکسی زد فلیپ 5 استفاده شد.

گفته می شود که گوشی تاشوی آینده دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با دیافراگم F1.8 و دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض با دیافراگم F2.2 خواهد بود. گفته می شود در بالای صفحه نمایش داخلی، دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی با دیافراگم F2.2 وجود دارد.

گلکسی زد فلیپ 6 طبق گزارشات دارای ابعاد 165 در 71.7 در 7.4 میلی متر است که آن را کمی بهتر از نسل قبلی خود گلکسی زد فلیپ 5 (165.1 در 71.9 در 6.9 میلی متر) می کند.

علاوه بر این، سازنده ادعا می کند که تلفن تاشوی آینده از یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی تغذیه می کند و دارای شارژ سریع 35 واتی است. با این حال، قبل از اینکه امید خود را زیاد کنید، ما فکر می کنیم که رقم شارژ سریع 35 واتی ممکن است اشتباه باشد. ما معتقدیم شارژ سریع 25 واتی است.

پردازنده جدید باید به گوشی قدرت پردازش بیشتری بدهد که در انجام کارهای بازی و هوش مصنوعی مفید خواهد بود. رم بالاتر آن ممکن است برای ویژگی های پیشرفته تر Galaxy AI که سامسونگ ممکن است در رویداد بعدی Galaxy Unpacked خود در 10 جولای رونمایی کند، ضروری باشد.

دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی گوشی باید زوم با کیفیت اپتیکال 2 برابری برای عکس های تله فوتو و پرتره ارائه دهد.

Galaxy Z Flip 6 احتمالاً دارای نرم افزار One UI 6.1.1 مبتنی بر اندروید 14 با هوش مصنوعی جدید Galaxy و ویژگی های معمولی خواهد بود. با نگاهی به سوابق سامسونگ، این شرکت می‌تواند قول دهد که به‌روزرسانی‌های اصلی اندروید و به‌روزرسانی‌های امنیتی را برای هفت سال به این گوشی ارائه دهد.

این گوشی همچنین ممکن است دارای رتبه IPX8، بلندگوهای استریو، Samsung Pay و یک خواننده اثر انگشت در کناری باشد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.