تصویر رسمی میکس فولد 4 شیائومی لو رفت

طبق شایعاتی که در ماه می منتشر شد، شیائومی میکس فولد 4 باریک‌ترین تاشوی جدید در بازار خواهد بود که احتمالاً از Honor Magic V3 که هفته آینده عرضه می‌شود، می‌گیرد.

امروز یک تصویر رسمی به بیرون درز کرد که پشت Mix Fold 4 را در نسخه‌ای با چرم تقلبی نشان می‌داد. توجه داشته باشید که این به عنوان یک کار در حال انجام برچسب گذاری شده است، بنابراین ممکن است برخی از جنبه ها قبل از راه اندازی تلفن تغییر کند.

منبع این فاش تایید کرده است که Mix Fold 4 از پردازنده Qualcomm Snapdragon 8 Gen 3 SoC استفاده می کند و ضخامت آن کمتر از 10 میلی متر خواهد بود. همچنین دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، استاندارد IPx8 برای مقاومت در برابر آب و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی یا بزرگتر را دریافت می کند.

طبق اطلاعات قبلی، دوربین اصلی دارای OIS و اندازه سنسور 1/1.55 ​​اینچی خواهد بود. به آن یک تله فوتو 60 مگاپیکسلی 1/2.8 اینچی 2x با سنسور OmniVision OV60A، یک دوربین اولتراواید 12 مگاپیکسلی و یک تله فوتو پریسکوپ 10 مگاپیکسلی متصل خواهد شد. با زوم اپتیکال 5 برابر باتری آن طبق گواهی اخیر از شارژ سیمی 67 واتی پشتیبانی می کند.

شایعات گذشته ادعا می‌کردند که Mix Fold 2 در کنار Mix Flip، اولین ورود شیائومی به بازار برای سبک دیگر تاشو، در سه ماهه سوم سال جاری عرضه خواهد شد – سه ماهه‌ای که از اول جولای شروع شده و در 30 سپتامبر به پایان می‌رسد. شایعه خاصی در واقع به عرضه در ماه جولای اشاره کرده است، بنابراین بیایید منتظر بمانیم و ببینیم چه اتفاقی می افتد.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.