باتری گلکسی اس 25 اولترا ماه ها قبل از عرضه گواهینامه دریافت می کند

باتری‌هایی که احتمالاً در گلکسی اس 25 اولترا استفاده خواهند شد، گواهی‌نامه‌ای از اداره استانداردهای هند (BIS) دریافت کرده‌اند. این چند هفته پس از آن صورت می گیرد که متوجه شدیم سامسونگ به دنبال ارتقای ظرفیت باتری با مدل استاندارد گلکسی S25 نیست.

باتری‌های Galaxy S25 Ultra دارای شماره مدل EB-BS938ABE و EB-BS938ABY هستند و این تنها چیزی است که از گواهی BIS می‌آموزیم. ظرفیت ها ذکر نشده است، که کرایه استاندارد برای چنین گواهینامه هایی است.

با این حال، می‌توان انتظار داشت که سامسونگ برای گلکسی اس 25 اولترا از باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی استفاده کند. این ظرفیت برای کنترل هر چیزی که این گوشی‌های Ultra قادر به انجام آن هستند، بیش از اندازه کافی است، به خصوص با ماهیت بسیار کارآمد تراشه‌های گوشی‌های هوشمند امروزی.

در حالی که برخی شایعات وحشیانه ادعا کرده اند که سامسونگ می تواند از سه تراشه مختلف برای سری گلکسی اس 25 استفاده کند، مدل اولترا می تواند به طور انحصاری از تراشه اسنپدراگون در همه بازارها، مشابه گلکسی اس 24 اولترا، استفاده کند.

هر چند در حال حاضر هیچ چیز قطعی نیست. تا سال 2025 هنوز شش ماه دیگر باقی مانده است، بنابراین مدتی طول می کشد تا تصویری جامع از آنچه از پرچمدار بعدی سامسونگ گلکسی اس انتظار داریم به دست آوریم.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.