به لطف اسنپدراگون، گلکسی اس 25 می تواند گوشی بسیار خوبی برای بازی باشد

برخی شایعات در مورد Galaxy S25 منتشر شده است. به غیر از طراحی کاملاً جدید، انتظار می رود گوشی های رده بالای سامسونگ برای سال 2024 دارای تراشه های قدرتمندتری باشند. در حالی که برخی شایعات حاکی از آن است که شرکت کره جنوبی می تواند تراشه داخلی خود را کنار بگذارد، برخی دیگر حاکی از آن است که سامسونگ حتی می تواند از تراشه مدیاتک استفاده کند که اولین مورد در تاریخ این شرکت است.

یک گزارش جدید می‌گوید حداقل برخی از دستگاه‌های سری گلکسی اس 25 که از اسنپدراگون 8 نسل 4 پشتیبانی می‌کنند، می‌توانند گوشی های خوبی برای بازی باشند.

گلکسی اس 25 با اسنپدراگون 8 نسل 4 می تواند Genshin Impact را با سرعت 120 فریم بر ثانیه بازی کند

طبق ادعای جدید (از طریق NotebookCheck) از ایستگاه چت دیجیتالی چینی، اسنپدراگون 8 نسل 4 دارای فناوری تولید فریم با هوش مصنوعی است. این فناوری مشابه FSR AMD و DLSS Nvidia است. با استفاده از این فناوری نسل فریم، تراشه به اندازه کافی قدرتمند است که Genshin Impact را با وضوح 1080p و نرخ فریم 120fps اجرا کند. گوشی های پرچمدار مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 می توانند Genshin Impact را با سرعت 60 فریم بر ثانیه با حداکثر تنظیمات گرافیکی اجرا کنند.

تولید فریم مبتنی بر هوش مصنوعی نرمی بازی را افزایش می‌دهد، اما تاخیر ورودی و آرتیفکت‌های گرافیکی بالاتری را نیز ارائه می‌کند. باید دید کوالکام چگونه این مشکلات را در تراشه پرچمدار آینده خود که در اکتبر 2024 معرفی خواهد شد، مدیریت می کند. این فناوری احتمالاً در همه بازی ها کار نخواهد کرد و نیاز به یکپارچه سازی توسعه دهندگان دارد.

اسنپدراگون 8 نسل 4 دارای هسته های پردازشی Oryon سفارشی کوالکام و پردازنده گرافیکی Adreno 830 (با سرعت 935 مگاهرتز) است. طبق گزارش‌ها، این تراشه با استفاده از گره پردازش 3 نانومتری TSMC ساخته شده است و شایعات ادعا می‌کنند که از Snapdragon 8 Gen 3 گران‌تر است. باید دید که آیا سامسونگ از Snapdragon 8 Gen 4 به طور انحصاری برای Galaxy S25 Ultra استفاده می‌کند یا آن را به Vanilla و Plus می‌آورد. انواع گلکسی اس 25.

اگر این تراشه به همان اندازه که شایعات ادعا می‌کنند قدرتمند باشد، می‌تواند راه را برای عناوین بازی AAA (مانند Assassin’s Creed: Mirage و Resident Evil Village) در تلفن‌های اندرویدی هموار کند، همانطور که A17 Pro در سری آیفون 15 پرو این کار را انجام داد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.