آیکیو تاریخ عرضه نئو 9s پرو پلاس را تایید و مشخصات کلیدی را فاش می کند

مدیر برند vivo در صفحه Weibo خود اعلام کرد که آیکیو نئو 9s پرو پلاس در 11 جولای وارد بازار خواهد شد. این گوشی شبیه نسل قبلی خود، Neo9s Pro خواهد بود، اما دارای پشتی چرمی آبی جدید و ارتقاءهای خاصی خواهد بود.

قابل توجه ترین آنها چیپست است – این گوشی هوشمند iQOO دارای اسنپدراگون 8 نسل 3 است که از +Dimensity 9300 در Neo9s Pro ارتقا یافته است. همچنین این دستگاه یک باتری بزرگتر با ظرفیت 5500 میلی آمپر ساعت و شارژ 120 وات معرفی خواهد کرد.

این مدیر ارشد با جزئیات کامل اهمیت +iQOO Neo9s Pro را برای شرکت توضیح داد. او موفق شد شراکت NBA و vivo را در پست طولانی مرتبط کند، جایی که آنها نشان دادند فروش سری Neo در سال 77 درصد افزایش یافته است. قدم منطقی بعدی معرفی این نسخه پلاس نه به‌عنوان ارتقای تلفن‌های نئو، بلکه به‌عنوان تحولی در صنعت گوشی‌های هوشمند به‌عنوان یک کل است.

جدا از بحث بازاریابی، جنرال موتورز به دو دوربین 50 مگاپیکسلی در پشت اشاره کرد – دوربین اصلی و فوق عریض. این شرکت ترجیح می دهد به این راه حل به جای طراحی سه دوربین پایبند باشد و بقیه با OriginOS 4.0 و ویژگی های هوش مصنوعی داخلی تکمیل خواهند شد.

گوشی هوشمند علیرغم افزایش باتری، مشخصات نازک خود را حفظ خواهد کرد – نوع شیشه ای آن 7.99 میلی متر ضخامت خواهد داشت، اما گزینه چرمی که رنگ قهرمان است، احتمالاً مانند مدل قبلی 8.3 میلی متر خواهد بود.

ویوو آیکیو +Neo9s Pro در Universal Beijing Resort رونمایی خواهد شد، جایی که به گفته مدیر، حتی “مگاترون” از این فناوری قدرتمند شگفت زده خواهد شد.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.